استاندار مازندران:

سیاست نهایی جهان اسلام نابودی اسرائیل است

«حسینی پور» گفت: سیاست نهایی جهان اسلام نابودی اسرائیل است و ان شاءلله این هدف با هوشمندی و پایداری ملت ایران محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ - 05April 2024

سیاست نهایی جهان اسلام نابودی اسرائیل استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران در سخنرانی روز قدس در ساری با اظهار اینکه حضرت امام راحل مبتکر نامگذاری روز جهانی قدس به شمار می‌روند، اظهار داشت: حضرت امام با ابتکار پیامبرگونه روز قدس را برای آن که راه جبهه حق و باطل در دنیا مشخص باشند، اعلام کردند.

وی افزود: امروز قدس به عنوان نماد آزادگان جهان است و این حقانیت ملت ایران اسلامی و فلسطین را به اثبات رسانده است.

حسینی پور با اشاره به اینکه راهبرد غیرقابل تغییر حضرت امام راحل که با محوریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهان در حال استمرار است، ادامه داد: برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی راهی جز نابودی و رفع موانع ظهور وجود ندارد و نقش جمهوری اسلامی در سالیان متمادی دفاع از آرمان قدس برکسی پوشیده نیست.

استاندار مازندران با عنوان اینکه جهان وارد عرصه جدیدی از تحولات با راهبری ایران اسلامی شده است، به دستاورد‌های حماسه طوفان االاقصی اشاره و اضافه کرد: این حمله با شلیک بیش از دو هزار و ۲۰۰ راکت به سمت اسرائیل، انقلابی را نشان داده است.

حسینی پور گفت: حماسه و عملیات طوفان االاقصی معادلات و تمام پیش بینی‌های نظامی مستشاران ارشد نظامی دنیا را برهم ریخت و این حمله به عنوان شکست بزرگ اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی ثبت شده است.

وی با محکومیت شهادت بیش از ۳۳ هزار نفر در غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: امروز حزب الله و انصارالله یمن به جبهه مقتدری تبدیل شده و برابر استکبار ایستادگی می‌کنند.

استاندار مازندران اذعان داشت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند به هر روشی که شده جمهوری اسلامی ایران را به جنگ و چالش بکشاند، اما نمی‌داند که ملت ایران دارای رهبری هوشمند و بصیر است و توانسته جبهه آزادی خواهی جهان را با سیاست حکیمانه بسیج کند و همه دنیا را علیه این رژیم به میدان آورد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: سیاست نهایی جهان اسلام نابودی اسرائیل است و ان شاءلله این هدف با هوشمندی و پایداری ملت ایران محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها