بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی شهادت سربازان امنیت در راسک و چابهار؛

حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار بی‌پاسخ نخواهد ماند

سردار «جعفری» در پی شهادت مظلومانه سربازان امنیت وطن در حمله ناجوانمردانه و تروریستی به مقر نظامی در شهرستان‌های راسک و چابهار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 04April 2024

بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه سربازان امنیت وطن در حمله ناجوانمردانه و تروریستی به مقر نظامی در شهرستان های راسک و چابهاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه سربازان امنیت وطن در حمله ناجوانمردانه و تروریستی به مقر نظامی در شهرستان‌های راسک و چابهار بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی همیشه و در همه حال در آرزوی شهادتند. فرزندان ایران اسلامی و مرزداران استان سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خاطره‌های تلخی از دشمنی‌ها و جنایات نوکران و مزدوران استکبار(گروه تروریستی جیش الظلم و رژیم منحوس صهیونیستی) داشته و هیچ‌گاه در عزم و اراده آنان برای دفاع از کیان میهن و دستاوردهای نظام اسلامی خللی وارد نشده است.

دشمنان کینه توز ملت سرافراز ایران و انقلاب اسلامی بدانند، با این اقدامات ضد انسانی و دینی و تعرض به امنیت و جان مردم و سربازان وطن نمی توانند این اتحاد را بهم بزنند و به اهداف پلید خود دست پیدا نخواهند کرد در هر نقطه از این مرز و بوم بخواهند قد علم کنند، جان فدا‌های بسیاری وجود دارد تا با دفاع از جمهوری اسلامی و کیان ایرانی، پوزه آن‌ها را به خاک بمالاند و این عمل ناجوانمردانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

اینجانب، شهادت پر افتخار جمعی از سربازان ولایت را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهیدان گلگون کفن و مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار