فرماندار گراش:

راهپیمایی روز قدس با صلابت تر از گذشته در گراش برگزار می‌شود

«طاهرزاده» با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را مضاعف کرده است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با صلابت‌تر از گذشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ - 05April 2024
راهپیمایی روز قدس با صلابت تر از گذشته در گراش برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمود طاهرزاده» فرماندار گراش در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: همگی وظیفه داریم که در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نسل کشی مردم مظلوم غزه، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال در شهرستان داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام است، تصریح کرد: این روز موجب تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواهد شد.
 
فرماندار گراش با اشاره به انزجار جهانی از اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت سرداران و پنج تن از همراهان در این جنایت تروریستی، تصریح کرد: روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل ضرورت دارد با برنامه‌ریزی صحیح و بکارگیری همه ظرفیت‌ها، زمینه حضور چشمگیر اقشار مختلع مردم را در راهپیمایی روز قدس فراهم شود.
 
وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی گراش مکلف به حضور و استفاده از تمام توان و امکانات برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.
 
عباس شریعتی رئیس دادگستری شهرستان با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد، افزود: حضور حماسی و حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس منجر به عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه علیه مردم منطقه می‌شود.
 
حجت السلام شیخ محمد غلامی امام جمعه موقت گراش نیز در این جلسه با بیان اینکه روز قدس نشان دهنده صف‌بندی بین حق و باطل و عدل در مقابل ظلم است، اظهار داشت: روز قدس روزی برای فریاد رسای مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از غده سرطانی صهیونیسم است.
 
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم در راهپیمایی خط بطلانی بر استکبار جهانی است.
 
همچنین سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی در مرکز شهرستان برای راهپیمایی روز جهانی قدس پیش بینی شده است و از مردم خواسته می‌شود ماشین و وسایل نقلیه خود را در طول مسیر در زمان راهپیمایی پارک نکنند.
 
سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه مقاومت سپاه گراش نیز خواستار حضور باشکوه مردم و مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.
 
وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر مستکبرین جهان اسلام است، اضافه کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
در این جلسه که با حضور اعضای شورای تامین، اعضای شورای تبلیغات اسلامی و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد دستگاه و نهاد‌های مختلف نظرات و پیشنهادات خود را درباره برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس در گراش بیان کردند.
 
گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در گراش با حضور مردم مومن، مسلمان و روزه دار از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه از مقابل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شروع و در ادامه خیابان امام خمینی (ره) تا میعاد گاه نماز جمعه حسینیه اعظم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار