در بیانیه «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» مطرح شد؛

اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی حاکی از شکست این رژیم در مقابل جبهه مقاومت است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با محکومیت تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، شهادت جمعی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ - 02April 2024

اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی حاکی از شکست این رژیم در مقابل  جبهه استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با محکومیت تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی در سوریه، شهادت جمعی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر صهیونیست‌های غاصب و درمانده که از جنایت‌ها و ددمنشی وحشیانه چندین ماهه خود در غزه طرفی نبسته‌اند، برای نجات خود از هلاکت که تحقق آن قطعی است، به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمله کرده و در جریان این حمله تعدادی از مستشاران نظامی ایران اسلامی که با خواست دولت سوریه، در این کشور مشغول حفاظت از امنیت منطقه بودند را به شهادت رساندند.

سلام و رحمت خدا و اولیائش بر سرداران رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ پاسدار محمد هادی حاج رحیمی و دیگر شهدای بزرگوار این جنایت؛ و لعنت و نفرین خداوند بر سردمداران رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی.

بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس ضمن محکوم کردن این تجاوز آشکار و تروریستی، شهادت این سربازان فداکار اسلام و قرآن را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت می‌گوید.

بی‌شک این اقدام تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و این رژیم منحوس را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی _برغم محکومیت جهانی و قطعنامه شورای امنیت- در سایه حمایت کشور‌های سلطه‏‌گر و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع جهانی رقم می‏‌خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار