پدر شهیدان «جداری آبادی» در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست

«محمدعلی جداری آبادی»، پدر شهیدان «یحیی و یعقوب جداری آبادی» پس از سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.
کد خبر: ۶۵۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 02April 2024
پدر شهیدان «جداری آبادی» در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حاج «محمدعلی جداری آبادی»، پدر شهیدان والامقام «یحیی و یعقوب جداری آبادی» از شهدای دوران دفاع مقدس تبریز پس از سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی دریادار دوم «رضا عباسی» ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده معزز آن شهدای عزیز و سایر خانواده شهدای استان گفت: یحیی جداری آبادی متولد بیست و دوم آبان ۱۳۴۳ تبریز بود که در بیست و چهارم اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزایر مجنون به فیض شهادت نائل شد. برادرش یعقوب در بیست و پنجم اسفند سال ۱۳۶۶ در عملیات بیت المقدس در منطقۀ ماووت به شهادت رسید.
 
این پدر شهیدان که علاوه بر مفتخر بودن به مدّاحی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، پیر موذن و خادم مسجد حاج رفیع تبریز بود، که ظهر امروز، دوشنبه سیزدهم فروردین، همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) به فرزندان شهید خود پیوست. برای آن مرحوم همنشینی با شهدای کربلا و علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
 
پیکر ابوالشهیدین جداری آبادی فردا، سه شنبه ساعت ۱۲:۳۰ در وادی رحمت تبریز تشییع و در قطعۀ والدین شهدای این آرامستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز همان روز از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد آیت الله گرگری واقع در خیابان دارایی سوم تبریز، نرسیده به میدان امام حسین (ع) منعقد می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار