فرمانده مرزبانی استان گلستان:

۱۲ فروردین عصاره یک تاریخ است

«حاتمی» گفت: دوازده فروردین عصاره یک تاریخ سراسر خون و شهادت و تبلور آن همه عشق ها، آرمانها، اسلام خواهی ها، حق پرستی ها، و باطل ستیزی هاست و یکی از ایام الله است، روزی مبارک و مقدس، روز بروز شخصیت حقیقی مردم ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 31March 2024

دوازده فروردین عصاره یک تاریخ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت امام علی (ع)، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.  

در این پیام آمده است:

۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ ملت قهرمان ایران با حضور در پای صندوق‌های رای به نوع حکومت کشورشان که از سوی حضرت امام خمینی (ه) رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیشنهاد شده بود رای آری دادند و این به پشتوانه ۹۸ درصد آرای ماخوذه بار دیگر بر اسلامی بودن و مردمی بودن نظام به عنوان دو مشخصه اصلی آن مهر تاکید و تائید زدند و رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی بیانگر رشد اندیشه و شخصیت سیاسی و اجتماعی مردم بود چنانکه حضرت امام خمینی (ره) در پیامی برای این رشد شخصیتی تأکید نموده و از مردم تقدیر کردند.

دوازده فروردین عصاره یک تاریخ سراسر خون و شهادت و تبلور آن همه عشق ها، آرمانها، اسلام خواهی ها، حق پرستی ها، و باطل ستیزی هاست و یکی از ایام الله است، روزی مبارک و مقدس، روز بروز شخصیت حقیقی مردم ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

اینجانب ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی را به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار ایران و همکاران گرامی تبریک عرض نموده، و موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها