تداوم جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفاء غزه

مسئول دولتی در نوار غزه با اشاره به اینکه نظامیان صهیونیست همچنان به تجاوزات وحشیانه خود به مجتمع پزشکی شفاء و ساختمان‌های اطراف ادامه می‌دهند اعلام کرد که صهیونیست‌ها خانه‌های اطراف این بیمارستان را منفجر می‌کنند و اجساد صد‌ها شهید زیر آوار است.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ - 30March 2024

ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفاء غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی ادامه محاصره و تجاوزات وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستان شفاء در غرب شهر غزه و محیط اطراف این بیمارستان، «محمود بصل» سخنگوی دفاع مدنی در غزه دیروز جمعه اعلام کرد که نیرو‌های رژیم اشغالگر در حال منفجر کردن خانه‌های اطراف مجتمع پزشکی شفاء هستند.

این مسئول دولتی در غزه طی یک بیانیه مطبوعاتی گفت که پیکر صد‌ها شهید در اطراف بیمارستان شفاء روی زمین افتاده که نمی‌توانیم به آن‌ها برسیم. بسیاری از این اجساد زیر آوار هستند و ما نیاز فوری به بیل مکانیکی داریم تا بتوانیم اجساد را از زیر آوار بیرون بکشیم.

وی با اشاره به اینکه اشغالگران به شکل مداوم بیمارستان شفاء را هدف قرار می‌دهند اظهار داشت که در این بیمارستان درخواست‌های زیادی برای کمک وجود دارد. اشغالگران تیم‌های دفاع مدنی و پرسنل پزشکی را هم در بیمارستان‌ها هدف قرار می‌دهند.

محمود بصل تصریح کرد که اشغالگران تجهیزات و خودرو‌های بخش دفاع مدنی را عامدانه هدف قرار می‌دهند و ما به شدت با کمبود امکانات لجستیکی مواجهیم و با حداقل امکانات ممکن کار می‌کنیم. رژیم اشغالگر سال هاست که از ورود تجهیزات تخصصی که ما برای انجام فعالیت به آن نیاز داریم جلوگیری می‌کند.

وی برخورد وحشیانه اشغالگران با تیم‌های دفاع مدنی غزه را محکوم و تاکید کرد که ما یک نهاد مدنی هستیم، اما اشغالگران با ما همانند تروریست رفتار می‌کنند. رژیم اشغالگر به دنبال تداوم تجاوزات و هرج و مرج در غزه بوده و پرتاب کمک‌های هوایی سودی ندارد و کامیون‌های کمک‌رسانی که تاکنون وارد غزه شده هم پاسخگوی نیاز‌ها نیست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار