نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عملیات طوفان‌الاقصی تمام سازمان‌های امنیتی «اسرائیل» را به سخره گرفت/ حلقه فشار بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر می‌شود

سروری گفت: عملیات طوفان‌الاقصی بسیار حفاظت شده بود و تمام سازمان‌های امنیتی اسرائیل را به سخره گرفت.
کد خبر: ۶۵۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴ - 30March 2024

عملیات طوفان‌الاقصی تمام سازمان‌های امنیتی اسرائیل را به سخره گرفت/ حلقه فشار بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر می‌شودپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت در غزه متاثر از فرهنگ دفاع مقدس است، اظهار داشت: ما خدا را داشتیم و در جنگ با رژیم بعث عراق پیروز شدیم. در جنگ با عراق با استراتژی حرکت کردیم و امروز دفاع مقدس ما تسری پیدا کرده و همه کسانی که تحت ستم و ظلم بودند، امروز در برابر ظالمان ایستاده‌اند.

سروری گفت: ارتش پنجم دنیا در مقابل یک گروه انقلابی طوری تحقیر شد که تمام دنیا دیدند و در حال حاضر هم در شرایط بدی قرار دارند. نیرو‌های فلسطینی تا عمق ۲۵ کیلومتری صهیونیست‌ها نفوذ کردند و دشمن در این زمینه تلفات زیادی داشت و ارتش‌شان شکست خورد و این موضوع نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی منسجمی نیرو‌های فلسطینی داشتند و توانستند بر دشمن غلبه کنند.

نائب رئیس شورای شهر تهران افزود: یک بهت و حیرت کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی را گرفته است و آن‌ها در این فکر بودند که کشور‌های اسلامی قادر نخواهند بود خارج از اراده آن‌ها اقدامی انجام دهند؛ انقلاب اسلامی خارج از اراده نظام‌های سلطه توانست خط خود را جلو ببرد و در ادامه آن شکل‌گیری جبهه مقاومت توسط سردار دل‌ها دومین مدلی بود که خارج از اراده و طرح‌ریزی‌های دشمن شکل گرفت و توانست ظرفیت نظام سلطه را به چالش بکشد.

وی در ارتباط با نتایج عمیات طوفان‌الاقصی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی بسیار حفاظت شده بود که تمام سازمان‌های امنیتی اسرائیل را به سخره گرفت و از زمین، دریا و هوا حملات بسیار دقیق بود و به صد در صد طرح‌ریزی‌ها به نتیجه رسید و این است که می‌گوییم دنیای سلطه سقوط کرده است.

سروری اضافه کرد: ملتی که از دشمن نترسد و در مقابل آن بایستد و مقاومت کند جوابش را هم به خوبی می‌گیرد. موازنه‌ها تغییر کرده است قبلاً ارتش صهیونیست با ایجاد موازنه و وحشت تلاش می‌کرد فلسطینی‌ها را در فرآیند سازش قرار دهد، اما امروز موازنه تغییر کرده و اتفاق بزرگی رخ داده است و اسرائیل در این جنگ باخت.

عضو شورای شهر تهران به استیصال صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: اسرائیل در جنگ بزرگی قرار دارد و باید گفت این رژیم کودک کش امروز از کشور‌های جبهه مقاومت از جمله یمن، لبنان، عراق و دیگر کشور‌ها شکست خورده است؛ ببینید که جبهه مقاومت چقدر قدرت داشت که این ارتش را در هم شکست. ارتشی که با سازماندهی و جنگ‌افزارهایش در گذشته به دنیا فخر می‌فروخت امروز در برابر تاکتیک مقاومت باخته است. تاکتیک جنگ امروز از زمین، دریا و هوا بود؛ نیرو‌های مقاومت توانستند با اقداماتی هماهنگ به اسرائیل حمله کنند. فلسطینی‌ها در این جنگ توانستند پیروز شوند و در دل دشمن ترس ایجاد کردند.

وی کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه را نشانه ناتوانی ارتش رژیم اشغالگر دانست و ادامه داد: اینکه فلسطینی‌ها حتی از زیر زمین استفاده کردند؛ قدرت‌شان را نشان می‌دهد. همه باید بدانند افرادی که زیر سلطه دشمنان هستند اگر بخواهند می‌توانند در مقابل قدرت‌های عظیم دنیا بایستند. اسرائیلی‌ها با این عملیات مجبور شدند تغییر موضع بدهند. رهبر معظم انقلاب هم چندی پیش به برخی کشور‌ها هشدار داد که در ایجاد روابط با رژیم صهیونیست عجله نکنند و روی اسب بازنده معامله نکنند و قرعه نکشند امروز می‌بینیم که همان حرف به نتیجه رسید کسانی که درصدد ارتباط با رژیم صهیونیستی بودند قطعاً می‌دانند که این مسأله می‌تواند بسیار برای‌شان زیان‌آور باشد. نیرو‌های فلسطین می‌توانند برگ برنده رو کنند و از موضع قدرت وارد شوند. اما اسرائیلی‌ها دست به کشتار مردم بی‌دفاع زدند، اما فلسطینی‌ها در مقابل رژیم مستأصل صهیونیست ایستادند، اما آن‌ها آتش را روی خانه‌های مردم ریختند.

سروری درباره شرایط امروز صهیونیست‌ها افزود: امروز اسرائیلی‌ها از مردم غزه انتقام می‌گیرند چرا فرزندان این مردم در جنبش جهاد اسلامی آن‌ها را به زانو درآودند و متاسفانه به مناطق مسکونی حمله و بر سر مردم آتش می‌ریزند به دنبال نسل‌کشی هستند و اینجاست که استاندارد‌های دوگانه غرب را می‌بینیم. تأکید دارم که این موضوعات نمی‌تواند مانع اقدامات رزمندگان مقاومت شود. طوفان‌الاقصی نشان داد که جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی موفق شد. حتما حلقه فشار بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر می‌شود. جالب است در جنگ شش روزه کشور‌های عربی تسلیم رژیم صهیونیستی شدند، اما جبهه مقاومت با طوفان‌الاقصی بر اسرائیل پیروز شد.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها متحیر ماندند که چگونه جبهه مقاومت توانست این اتفاق را رقم بزند و آن‌ها دچار چنین خسارتی شوند در طوفان‌الاقصی صهیونیست‌ها تعداد زیادی کشته و اسیر دادند و بی‌سابقه بود که مناطقی از آن‌ها تصرف شود و فلسطینی‌ها بتوانند وارد شهرک‌های اشغالی شوند. شهرک‌هایی که هم خانواده صهیونیست‌ها در آن حضور داشته و همه مجهز و مسلح بودند؛ برای آن‌ها یک کابوس بود که جریان مقاومت فلسطین وارد این شهرک‌ها شود. عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که اتفاقات جدیدی در عرصه نظامی و سیاسی جهان در حال به وجود آمدن است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نظام قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شود و نظام تک قطبی به چند قطبی تبدیل می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیست می‌خواست که ضربه جدی به مقاومت بزند، اما با عملیات طوفان‌الاقصی غافلگیر شد. سازماندهی جبهه مقاومت، پشتیبانی و فناوری‌هایشان بسیار حائز اهمیت بود و آن‌ها توانستند بر دشمن فائق آیند. در تاریخ مبارزات ملت فلسطین طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف است و آن‌ها توانستند بر رژیم خبیث و منحوس اسرائیل فائق آیند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار