دیدار مسئولان آمل با خانواده جانباز «محمد رنجبر»+ تصاویر

به مناسبت دومین سالگرد عروج شهادت گونه فرمانده و جانباز دفاع مقدس «محمد رنجبر» جمعی از اعضای ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل و جمعی از پیشکسوتان با خانواده وی دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۶۵۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ - 29March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت دومین سالگرد عروج شهادت گونه فرمانده و جانباز دفاع مقدس «محمد رنجبر» جمعی از اعضای ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل و جمعی از پیشکسوتان با خانواده وی دیدار و از همسر این پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل کردند.

در این دیدار که «علی امانی» رئیس ستاد مردمی حماسه ششم بهمن آمل، «احمد کوهستانی» از فرماندهان جبهه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس، جمعی از شورای معاونین حفظ آثار و پیشکسوتان حضور داشتند، یاد و خاطره این فرمانده رشید گرامی داشته شد.

«محمد رنجبر» از فرماندهان حماسه ششم بهمن و جنگل آمل بود که در سوابق خود فرماندهی گروه یکم نیروی قدس سپاه پاسداران، فرمانده گردان ویژه تیپ کماندویی ۵۸ مالک اشتر، فرماندهی اطلاعات و عملیات طرح جنگل سپاه آمل در سال ۱۳۶۰ و ۱۳۶۱ و فرماندهی عملیات کمیته انقلاب اسلامی شهرستان آمل را دارد.

این فرمانده دفاع مقدس در شامگاه چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در سن ۶۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه

خدایا تو خود شاهد باش که عاشقانه به دیدارت خواهم آمد و هیچگونه لغزشی در این راه نیست. خدایا من خجالت می‌کشم در روز قیامت سرور و سالار شهیدان بدنش پاره پاره باشد و من سالم باشم.

دیدار مسئولان آمل با خانواده جانباز «محمد رنجبر»+ تصاویر

دیدار مسئولان آمل با خانواده جانباز «محمد رنجبر»+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار