دیدار استاندار مرکزی با خانواده امیر شهید «داود احمدی‌بیغش» در شازند

مخلص الائمه با خانواده امیر شهید «داود احمدی‌بیغش» در شازند دیدار کرد.
کد خبر: ۶۵۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ - 29March 2024

دیدار استاندار مرکزی با خانواده امیر شهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، در ادامه دیدارهای نوروزی با خانواده ایثارگران، دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی عصر پنج‌شنبه نهم فروردین ماه به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید والامقام داود احمدی بیغش در شهر توره، ضمن دیدار و ادای احترام به خانواده شهید، از صبر و ایثارگری ایشان تجلیل کرد.

شهید داود احمدی‌بیغش، یکم خرداد ۱۳۴۲ در روستای توره به دنیا آمد؛ دوره پایان تحصیل او با آغاز جنگ تحمیلی هم‌زمان شد و از این رو در ۱۵ آبان ۱۳۶۰ به دانشگاه افسری ارتش رفت.

از سال ۱۳۶۲ مسئولیت‌های فرماندهی متعددی را برعهده داشت و به سبب ابراز لیاقت، شجاعت، رشادت و کاردانی در دوره آموزش؛ در سال ۱۳۶۴ به عنوان فرمانده گردان ویژه شناسایی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار منصوب شد.

بارها در درگیری‌های شدید مجروح شد اما بلافاصله به جبهه‌ها بازگشت، آخرین بار که به جبهه رفت، اسفند ۱۳۶۶ بود؛ او راهی جبهه سومار شد و طی چند مرحله به همراه فرمانده قرارگاه و فرمانده لشکر ذوالفقار برای بررسی نهایی جوانب مختلف عملیات، در ۱۵ اسفند ۱۳۶۶ عازم منطقه مذکور شدند، اما در حین شناسایی، جمع چند نفری آن‌ها مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفت و به سبب اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر، به شهادت رسید و پیکر مطهرش در زادگاهش توره به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار