دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی اصفهان با رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز شهید وطن‌پور

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور دیدار کرد.
کد خبر: ۶۵۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 29March 2024

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی اصفهان با رئیس عقیدتی سیاسی  هوانیروز شهید وطن پوربه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «حجت الاسلام رضا کیانی» رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان به مناسبت آغاز سال نو با حجت‌الاسلام‌ احمدرضا کیانی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا کیانی» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اداره کل دامپزشکی در تامین سلامت فرآورده های دامی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم سختی کار دامپزشکی را نمی‌دانند سلامت را یکی از مهمترین مقوله های جامعه دانست و افزود: دامپزشکی در تامین سلامت شهروندان در خط مقدم است.

وی بهبود روند ذبح شرعی در سال های اخیر را جهشی عنوان نموده و اقدامات سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی درگیر در این موضوع، باعث شده که نگرانی های مردم در مقوله ذبح و صید شرعی بسیار تقلیل یابد.

همچنین حجت‌الاسلام و‌المسلمین «احمدرضا کیانی» مسئول دفتر نمایندگی رهبری در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: شاید کمتر سازمانی مثل سازمان دامپزشکی کشور با ارائه طیف گسترده ای از خدمات، با زندگی و شئونات مردم مرتبط باشد.

وی افزود: سازمان دامپزشکی هم در نظارت شرعی و هم در نظارت بهداشتی، یک سازمان تاثیرگذار بر سلامت مردم است و اگر سلامت دام و طیور به لحاظ بهداشتی و شرعی تضمین نشود می‌تواند امنیت مردم را تهدید کند.

وی با بیان اینکه سفره مردم از نظر بهداشت و حلال بودن برای ما مهم است، تصریح کرد: حاصل غذای سالم و دام سالم، انسان سالم است؛ یعنی نهاده هایی که دام‌ها مصرف می‌کنند در رصد دیدبان سربازان دامپزشکی در کشور هستند که از لحاظ بهداشتی در سلامت کامل باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار