شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا:

حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین‌المللی است

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا با اشاره به ضرورت حمایت از مردم غزه آورده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان شهرضا ضمن همدردی و ابراز تأسف از این اعمال مفسدانه اسرائیل، حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین‌المللی است را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۶۵۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ - 29March 2024

حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین المللی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا طی بیانیه‌ای با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی، آورده است: حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین المللی است.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

لَتَجِدَنَّ اَشَدَّ النّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُود... 

به‌يقين از ميان مردم، يهود و مشركان را سرسخت‌ترين دشمن نسبت به مؤمنان خواهى يافت... 

(سوره مبارکه مائده، آیه 82) 

رژیم غاصب صهیونیستی پس از حدود هفتاد سال ظلم، خشونت، غصب سرزمین، جنگ، ترور، تخریب، آواره­ سازی، کشتار دسته­ جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، خانواده آزاری به ویژه کودک و زن آزاری، همچنان حرامزادگی و سست بودن اصل و ریشه خود را در حال نمایان سازی است.

سال‌هاست که کودکان و نوجوانان فلسطینی، رؤیاهای خود را به دست فراموشی سپرده‌اند و در آتش جنگی نابرابر، در کنار پدران و مادران‌ شان، بزرگ‌مردان و بزرگ‌ زنانی کوچک شده‌اند. سال‌هاست که خنده را تنها بر صورت عروسک‌ هایشان دیده‌اند و بر چهره کودکانه‌شان جز غباری از غم و رنج و درد از دست‌ دادن‌ های پیاپی نقش نبسته است. رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرزوهای کودکان غزه را همراه جسم و جانشان به خاک سپرده است تا جهان برای همیشه از نعمت لبخند کودکانه آنها محروم بماند.

زمان آن نیست که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که این کودکان به کدامین گناه کشته می شوند؟

نقض حقوق زنان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی مانند اعدام، بازداشت‌های خودسرانه، ضرب و شتم شدید، محرومیت از غذا و دارو، تهدید به تجاوز و توهین در زمان بازجویی، سند دیگری بر حقانیت منحوس و منفور بودن اسرائیل است.

ای حامیان حقوق زنان، مگر درد شما دفاع از زن و حقوق زنان نبود؟! چطور در ماجرای یک زن در ایران با تکیه بر ناآگاهی و جو زدگی آنچنان اغتشاش و آشوبی به پا کردید اما در مقابل بی‌شرمی رژیم حرام زاده صهیونیستی، به زنان و کودکان روزه‌دار غزه خفه خون گرفته اید؟!

این است همان شعار زن زندگی آزادی شما!!؟ شرم بر انسانیت و دفاع از حقوق زن، وقتی در چنین شرایط اسفناک و فاجعه‌آوری سکوت کند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان شهرضا ضمن همدردی و ابراز تأسف از این اعمال مفسدانه اسرائیل، حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین المللی است را محکوم کرده و خواستار حمایت و تلاش رهبران و مقامات کشورها برای متوقف نمودن رژیم اسرائیل از تداوم جنایات و بمباران وحشیانه غزه و اجازه به نهادهای بین‌المللی و امدادرسان برای ارائه کمک به مردم نیازمند غزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار