برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت

محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 29March 2024

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، روز گذشته با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محفل نورانی انس با قرآن کریم در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مسجد شهید بهشتی، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار داشت: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست داد.  

امیر دریادار ایرانی افزود: قدر این فرصت‌های معنوی رابدانید؛ دشمنان فرصت دیدن این تجمعات و وحدت شما را ندارند، او دائم توطئه می‌کند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیرو‌های مسلح را زبانزد دانست و اظهار کرد: این موفقیت در ذیل سایه ولایت بوجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی با بیان اینکه قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیکتر می‌کند و باعث قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود گفت: کسانی‌که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی بدور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

گفتنی است در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر، پس از اجرای برنامه‌های قرآنی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار