استاندار خوزستان:

تمسک به قرآن موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود

حسینی محراب گفت: جامعه قرآنی استان در همه زمینه‌ها الگو و سرآمد بوده و باید با کار بیشتر در مدارس و دانشگاه‌ها، نسل جوان را با خود همراه کرده و جریانات شیطانی را شکست دهند.
کد خبر: ۶۵۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 28March 2024

تمسک به قرآن موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز در محفل انس با قرآن که با حضور قاریان استان خوزستان برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم وظیفه خود را در رابطه با نشر قرآن کریم به درستی انجام داده و نسبت به اصول و احکام قرآن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان این‌که قاریان، حافظان و مفسران قرآن توسط نور الهی هدایت می‌شوند، افزود: کسی که با قرآن آشنا شود، قدرت تشخیص حق از باطل را پیدا می‌کند و قرآن به عنوان قطب نما، انسان را با خدای خود و فطرت پاک آشنا کرده و به بالاترین درجه الهی نزدیک می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: تمسک به قرآن موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید تلاش کرد با برپایی محافل قرآنی، زمینه جذب بیشتر جوانان را به فرهنگ علوم قرآنی فراهم کرد.

حسینی محراب بیان داشت: قاریان و حافظان از همراهان خود سبقت گرفته و در کارهای خیر پیشتاز هستند و الگوی مناسبی برای دیگران به شمار می‌روند.

وی افزود: جامعه قرآنی استان در همه زمینه‌ها الگو و سرآمد بوده و باید با کار بیشتر در مدارس و دانشگاه‌ها، نسل جوان را با خود همراه کرده و جریانات شیطانی را شکست دهند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه قاریان باید به طور مستقیم تعالیم قرآن را به افراد تشنه قرآن و دین منتقل کنند، گفت: کارشناسان قرآن موانعی که باعث گسترش محافل قرآنی شده را برطرف و همه افراد از جمله ائمه جمعه و جماعات و مسئولان را به نشر و گسترش قرآن سوق دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار