پیام تسلیت دریادار دوم رضا عباسی در پی درگذشت مادر شهیدان «خان‌محمدی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مرحومه بانو «الحاجیه لعیا ابراهیم‌پور دخانی»، مادر مکرم شهیدان سرافراز «محمدباقر و مرتضی خان‌محمدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 27March 2024

پیام تسلیت دریادار دوم رضا عباسی در پی درگذشت مادر مکرم شهیدان سرافراز «محمدباقر و مرتضی خان محمدی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،دریاداردوم «رضا عباسی»مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مرحومه بانو «الحاجیه لعیا ابراهیم پور دخانی»، مادر مکرم شهیدان سرافراز «محمدباقر و مرتضی خان محمدی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مادران شهدا حقیقتا اسوه های صبر و مقاومت هستند. مادری صبور که در دامان خود دو فرزند قهرمان‌ پرورش داده و سپس آنها را که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود بودند را با اخلاص در راه عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد، همواره سبک زندگی شان الگوی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: شهید محمدباقر متولد ۶ تیر ۱۳۴۶ که در ۲۴ مرداد ۱۳۶۱در عملیات رمضان به شهادت رسیده است و مرتضی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۵۰ که در ۲۶تیر ۱۳۶۷ در شلمچه راهی بهشت شده است. از خداوند متعال برای مادر مکرم شهیدان خان محمدی علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدشان و شهدای کربلا و الگوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار