رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب مطرح کرد؛

تضمین امنیت و آرامش مرز‌های هوایی با تلاش جهادی مرزبانان آسمان کشورمان

حجت الاسلام «جبرائیلی» گفت: شما جوانان که در بهترین لحظات زندگی خویش در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست و پاسداری از مرز‌های هوایی کشور هستید بالاترین درجات را در نزد خداوند متعال دارید.
کد خبر: ۶۵۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ - 27March 2024

تضمین امنیت و آرامش مرز‌های هوایی با تلاش جهادی مرزبانان آسمان کشورمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «ذوالفقار جبرائیلی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی اظهار داشت: دوران خدمت مقدس سربازی دورانی طلایی و به یاد ماندنی در طول زندگی هر جوان ایرانی است که باید برای قبول مسئولیت های بزرگ اجتماعی در زندگی شخصی آماده شوند.

وی با بیان اینکه جوانان هوشیار و بیدار پدافندهوایی با زبان روزه و با عزمی راسخ به طور شبانه روزی در حال انجام ماموریت های محوله هستند گفت: صلابت و اقتدار امروز پدافند هوایی کشور حاصل تلاش شما دلیرمردان ایران اسلامی است که اجازه نمی دهید به حدودوثغور این مرزوبوم تعدی شود.

حجت الاسلام جبرائیلی معنویت و ایمان را از ویژگی های بارز جوان ایرانی دانست و بیان داشت: شما جوانان که در بهترین لحظات زندگی خویش در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست و پاسداری از مرزهای هوایی کشور هستید بالاترین درجات را در نزد خداوند متعال دارید.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب تاکید کرد: امنیت و آرامش مرزهای هوایی کشورمان با تلاش جهادی مرزبانان آسمان کشورمان تضمین شده است و امنیتی پایدار را بوجود آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار