والدین شهدا شهرستان لامرد تجلیل شدند

همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) طی آئینی جمعی از پدران و مادران معظم شهدا در لامرد تقدیر و تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰ - 26March 2024
پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) جشن قدردانی از پدران و مادران شهدا همراه با ضیافت افطاری با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد و تنی چند از مسئولان محلی در مصلی الغدیر شهر لامرد برگزار شد.
 
در این مراسم معنوی پس از اقامه نماز مغرب و عشا به پاس ساله‌ها مجاهد، استقامت و پایداری پدران و مادران شهدا تقدیر و تجلیل شدند.
 
حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد در این جلسه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: امنیت کنونی کشورمان مدیون خون پاک شهداست و هرچه داریم به برکت این شهدا بوده است.
 
وی با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های امروز کشور به برکت خون شهدای عزیز است اظهار داشت: درخت تنومند جمهوری اسلامی به وسیله خون شهدا آبیاری می‌شود و پدران و مادران شهدا الگو‌های مجاهد و استواری هستند که همه ما مدیون آن‌ها هستیم.
 
امام جمعه لامرد افزود: نقش اصلی پدران و مادران شهدا در تربیت چنین فرزندانی نباید از فراموش شود و این پدران و مادران شهدا بودند که با تربیت صحیح فرزندان، سبب شدند که جوانان شجاع کشورمان به جبهه‌ها بروند و مقابل دشمن ایستادگی کنند.
 
«احمد خضری» فرماندار شهرستان لامرد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: همه ما مدیون خون پاک شهیدان هستیم و مسیر خط سرخ شهادت را باید ادامه دهیم.
 
وی گفت: یاد شهیدان باید همیشه در جامعه زنده نگه داشت و خانواده‌های معظم شهدا بویژه پدران و مادران به این ملت آبرو دادند، و ما مسوولین با تمام توان به دنبال مرتفع کردن گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان هستیم.
 
در ادامه این مراسم هر یک از پدران و مادران شهدا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که فرماندار و رییس بنیاد شهید شهرستان به تک تک سئوالات این عزیزان پاسخ دادند.
 
خبرنگار: محمود صابری زاده
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار