رئیس دفتر سیاسی حماس:

قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است/ ایران در خط مقدم حمایت از آرمان فلسطین قرار دارد

اسماعیل هنیه با تأکید بر اینکه قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است، گفت: ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی و نقطه عطف تعیین‌کننده در روند مبارزه با دشمن صهیونیست هستیم.
کد خبر: ۶۵۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 26March 2024

هنیهبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس یک روز پس از صدور قطعنامه شورای امنیت درخصوص جنگ غزه، در سفر به تهران ضمن دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار داشت: ایران همواره در خط مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است.

هنیه گفت: ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی و نقطه عطف تعیین‌کننده در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و نبرد طوفان‌الاقصی  در حال وارد شدن به ششمین ماه خود است.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: مردم فلسطین و غزه مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این نشانه سربلندی و استواری مردم ما در مقابله با جنایات و نسل‌کشی و پاکسازی نژادی است.

وی تأکید کرد: با وجود تمامی هزینه‌های سنگین و هولناکی که مردم فلسطین به طور عام و مردم غزه به طور خاص پرداخته‌اند، رژیم صهیونیستی در محقق ساختن اهداف نظامی و راهبردی خود شکست خورده و امروز حمایت سیاسی و بین‌المللی از خود را در شورای امنیت سازمان ملل از دست داده است.

هنیه ادامه داد: همان‌طور که دیروز شاهد بودیم قطعنامه‌ای در سازمان ملل صادر شد که هرچند با تأخیر این اتفاق افتاد و برخی کاستی‌ها وجود دارد که باید جبران‌ شود، اما این قطعنامه بیانگر این است که رژیم صهیونیستی با انزوای سیاسی بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده و آمریکا نمی‌تواند اراده خود را بر جامعه جهانی تحمیل کند که این‌ از نتایج ایستادگی قهرمانانه مردم فلسطین است.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و مردم ایران عنوان کرد: روز قدس را در پیش داریم و این روز در حالی فرا می‌رسد که در نبرد طوفان‌الاقصی هستیم و همه فلسطین با چالش‌هایی روبه‌رو است. امیدواریم امت اسلام در روز قدس حضور انقلابی و شجاعانه‌ای داشته باشد که گام بزرگی به سوی آزادی قدس است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار