دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم عنوان کرد؛

فعالیت گروه‌های تذکر لسانی همزمان با ایام نوروز در ۱۵ نقطه شهر قم

«علی‌بابایی» از تذکر لسانی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ایام تعطیلات نوروزی در ۱۵ نقطه شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹ - 26March 2024

فعالیت گروه‌های تذکر لسانی همزمان با ایام نوروز در ۱۵ نقطه شهر قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی علی‌بابایی» دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم امروز در گفتگویی با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی نوروزی در مراکز تفریحی قم اظهار داشت: رویکرد و اولویت فعالیت‌های این قرارگاه، اقدامات فرهنگی و ایجابی است.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی شامل میز‌های مهربانی و کافه گفتگو، نمایشگاه، مسابقات ورزشی، سرود، محفل انس با قرآن، نماز جماعت و.. در بوستان‌های نرگس، علوی، هاشمی، غدیر، شهدای خضر نبی (ع) و شهید بنیادی در حال اجرا است.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم افزود: در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ۱۵ نقطه از استان قم نیز تیم‌های تذکر زبانی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان قم فعال است.

وی با اشاره به اجرای طرح زیست شبانه در قم، عنوان کرد: در حوزه اصناف و اماکن نیز با همراهی پلیس اماکن گشت و نظارت بر فعالیت این واحد‌ها در ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

علی بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در سطح شهرستان‌های جعفرآباد، کهک و شهرک پردیسان نیز قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار