تجمع حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد ارک برگزار شد

تجمعی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مسجد ارک برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 25March 2024

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، تجمعی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، شب گذشته در مسجد ارک تهران برگزار شد.

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد ارک

در این مراسم که از سوی «مناجاتیان شب‌های ماه مبارک رمضان» و هیئات مذهبی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مسجد برگزار شد، حاضران با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از ملت بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد ارک

در این مراسم که با حضور آیت‌الله «میرباقری» نماینده مجلس خبرگان رهبری، «حاج منصور ارضی» و «حاج محمود ژولیده» همراه بود، «حسین الله‌کرم» با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت قاطع ملت ایران از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد ارک

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
قال الامام علی بن ابیطالب علیه السلام 
کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا

امروز فلسطین و غزه صحنه رویایی حق و باطل است که از یک سو اوج جنایت و ظلم توسط صهیونیست‌های کودک‌کش و از طرف دیگر اوج مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین در معرض دید جهانیان قرار گرفته است و ما از مکتب امام خود حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام آموختیم که باید طرفدار مظلوم و دشمن ظالم باشیم.

جنایاتی که در فلسطین اشغالی رخ داده در تاریخ معاصر بی‌نظیر است. شهادت مردان و زنان بی‌دفاع، گرسنگی و تشنگی کودکان معصوم، ویران کردن و به آتش کشیدن خانه‌ها، محاصره بیمارستان‌ها و شهادت بیماران و کادر درمان و تبدیل بیمارستان‌ها و معابربه قبرستان دست‌پخت حقوق بشر آمریکایی است که در مقابل چشمان مجامع بین‌المللی انجام می‌گیرد و سکوت مرگبار مجامع جهانی مهر تاییدی بر این جنایات وحشیانه است.

اما مقاومت جانانه فلسطین همچنان استوار با مبارزه خود خواب راحت را از صهیونیست‌های سفاک ربوده اربابان آمریکایی او را دچار حیرت و سرگردانی نموده است.

ما مناجاتیان شب‌های ماه مبارک رمضان ضمن دعا برای پیروزی نهایی ملت فلسطین هر بند را با شعار کوبنده «الله اکبر و خامنه‌ای رهبر» تایید می‌کنیم:

۱- ملت مقاوم فلسطین در تاریخ مبارزه خود با اشغالگری صهیونیست‌های جنایتکار ثابت کرده هرگز از آرمان‌های خود و آزادی قدس شریف کوتاه نیامده و با نثار خون خود ایستادگی کرده و خواهد کرد. ملت ایران حمایت قاطع خود از مردم انقلابی فلسطین اعلام کرده و تا آخر در کنار این ملت فداکار خواهد ماند.

۲-ما سکوت مرگبار مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر را محکوم نموده و اعلام می‌کنیم آمریکا و انگلیس و بسیاری از سران بی‌غیرت کشور‌های مدعی اسلامی شریک جنایات صهیونیست‌های جنایتکار هستند و باید تاوان این جنایات را بپردازند.

۳- همان‌گونه که امامین انقلاب فرمودند و قرآن کریم وعده داده است صهیونیست‌های جنایتکار نابود خواهند شد و یقیناً ملت فلسطین جهان اسلام و آزادگان دنیا نابودی آنان را جشن خواهند گرفت و ما تا آن روز موعود دست از مبارزه با این شجره خبیثه برنخواهیم داشت.

۴- در این شب‌های دعا و استغاثه از پیشگاه خداوند متعال پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین را درخواست نموده و تعجیل در فرج حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه را تنها راه نجات مظلومان از مستکبران دانسته و اعلام می‌کنیم ما‌ مصمم هستیم پرچم این انقلاب را به رهبری قائد عظیم‌الشأنمان به دست صاحب اصلی آن برسانیم و فریادمان بلند است «یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک».

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار