دبیر جشنواره زائران کریمه خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم

«عاطفی پور» از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 23March 2024

برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه با موضوع نوروز ۱۴۰۳ در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «امیر عاطفی پور» دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه (س) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره رسانه‌ای بدلیل استقبال رسانه‌ها و تاثیرگذاری در بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی، در سه بخش و هفت موضوع برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان دومین جشنواره تصریح کرد: تجربه دوره‌های گذشته نشان داد که رسانه‌ها با نگاه و قلم خود می‌توانند به خوبی نقاط ضعف و قوت خدمت رسانی به زائران و همشهریان را بررسی کنند و این مهم کمک خوبی به دستگاه‌های اجرایی استان جهت مدیریت خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم با اشاره به موضوعات سومین جشنواره رسانه‌ای کریمه اهل بیت (س) گفت: ماه رمضان و لیالی نورانی قدر، جشن عبادت، افطاری ساده، محافل قرآنی، روزه داری، دست‌گیری و کمک به نیازمندان، معرفی ظرفیت‌های گردشگری به زائران، الزامات خدمت رسانی به زائران و گردشگران، توجه به بعد فرهنگی و تاریخی شهر قم در گردشگری، نقد و بازتاب اقدامات و فعالیت‌های نهاد‌ها و سازمان‌های مربوط در حوزه خدمت رسانی به زائران موضوعات جشنواره را تشکیل می‌دهد.

عاطفی‌پور با ذکر این نکته که حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مقصد اصلی زائران و گردشگران در شهر قم است، افزود: تلاش شده تا سومین قطب زیارتی شهر قم، حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) و همچنین بقاع متبرکه استان نیز برای زائران و گردشگران شناسانده شود، از این رو دو بخش ویژه این جشنواره به موضوع معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه استان و حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) یا چهل اختران اختصاص یافته است.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه (س) گفت: پیرامون افزایش تولیدات و ایجاد تنوع در آن‌ها تور‌های رسانه‌ای با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قم پیش بینی شده تا همکاران رسانه‌ای ضمن بازدید از فعالیت و برنامه‌های این مجموعه‌ها در مقطع زمانی نوروز و رمضان، برای اطلاع رسانی مطلوب‌تر اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: ستاد اطلاع رسانی تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم تا پایان تعطیلات پیرامون اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در حوزه خدمات سفر و اقدامات نوروزی فعال می‌باشد؛ تولیدات این ستاد جهت انتشار در رسانه‌ها به صورت روزانه ارسال خواهد شد و خبرنگاران و اهالی رسانه نیز می‌توانند با حضور در محل ستاد اقدام به تولید اخبار و گزارش نمایند.

عاطفی پور در پایان تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین در قالب خبر، مصاحبه، گزارش و اینفوگرافی ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار