رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد؛

فوت ۱۷۷ نفر از هموطنان طی ۵ روز گذشته در حوادث ترافیکی/ لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی رانندگان در سال ۱۴۰۳

سردار حسینی گفت: طول پنج روز گذشته در تصادفات رانندگی ۱۷۷ نفر جان خود را از دست دادند و شش هزار و ۲۰۰ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 19March 2024

فوت ۱۷۷ نفر از هموطنانمان طی پنج روز گذشته در حوادث ترافیکیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهور صبح امروز (سه‌شنبه) در بازدید وزیر کشور از قرارگاه ترافیکی نصر اظهار داشت: از ۲۴ اسفند طرح نوروزی پلیس راهور با حضور دیگر دستگاه‌های کشور آغاز شد و بیش از ۸۷ هزار نفر از دستگاه‌های پرتلاش از قبیل راهداری، هلال احمر، امداد خودرو‌ها و ... کار خدمت‌رسانی در محور‌های مواصلاتی را آغاز کردند. 

سردار حسینی گفت: تمام تلاش ما این است تردد‌های ایمن در سراسر کشور داشته باشیم، خوشبختانه تاکنون با مشکلاتی مواجه نبودیم؛ در دو زمان شرایط جوی مشکلاتی به وجود آمد. 

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی مشهد بار ترافیکی بیشتری داشته، اما کاهش چهار درصدی داشتیم، افزود: در طول پنج روز گذشته در تصادفات رانندگی ۱۷۷ نفر جان خود را از دست دادند و شش هزار و ۲۰۰ نفر مصدوم شدند.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم به توفیق مناسبی در کاهش جانباختگان ترافیکی دست پیدا کنیم نیازمند کاری جدی هستیم؛ باید با برون سپاری خدمات بتوانیم کنترل بیشتری بر رانندگان داشته باشیم.

سردار حسینی با اشاره به لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی رانندگان افزود: اگر در سال ۱۴۰۳ با برون سپاری موسسات برای کنترل رانندگان ایجاد شود و اگر نظام کشور تشویق و تنبیه رانندگان قانونمدار و قانون گریز را به صورت دقیق اجرا کند قطعا شاهد کاهش جانباختگان خواهیم بود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار