مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حمایت شهرداری تهران از اعزام ۱۰۰ هزار زائر به راهیان نور

زیبایی‌نژاد گفت: ستاد راهیان نور شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی دارد که یکی از آن‌ها اعزام کارکنان شهرداری به راهیان نور است و مجموعه بسیج شهرداری زحمت اجرای آن را می‌کشد.
کد خبر: ۶۵۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰ - 18March 2024

حمایت شهرداری از اعزام ۱۰۰ هزار زائر به راهیان نور«مصطفی زیبایی‌نژاد» مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به حمایت‌های این دستگاه برای اعزام زائران به راهیان نور امسال اظهار داشت: ستاد راهیان نور شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی دارد که یکی از آن‌ها اعزام کارکنان شهرداری به راهیان نور است و مجموعه بسیج شهرداری زحمت اجرای آن را می‌کشد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ تن از کارکنان شهرداری به راهیان نور رفتند، افزود: امسال برنامه‌ریزی شد تا تعداد بیشتری اعزام انجام شود. در کنار این حمایت از مجموعه‌های مردمی اعم از دانش آموزان، دانشجویان و گروه‌های جهادی و مردمی از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران بوده است.

زیبایی‌نژاد گفت: سال گذشته از حدود ۵۰ هزار نفر در قالب گروه‌های مردمی برای اعزام به راهیان نور در ایام اسفند حمایت کردیم که شامل پرداخت کمک‌هزینه اتوبوس و مقداری بسته‌های فرهنگی بود. امسال تلاش کردیم این رقم به سقف ۱۰۰ هزار حمایت از اعزام برسد.

وی همچنین بیان کرد: طرح «آرمان» که به منظور ارتباط بین دانش آموزان و مساجد انجام شده است امسال با همراهی ۳۵۰ مسجد در حال اجرا است که اعزام راهیان نور بخشی از برنامه این طرح است. رویکردمان این است که حمایت خوبی از راهیان نور دانش آموزی و داتنشجویی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار