مراسم اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه و جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خراسان شمالی با حضور گروه‌های نقش آفرین در اردو‌های راهیان نور در بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 17March 2024
مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور در خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اختتامیه و جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خراسان شمالی با حضور گروه های نقش آفرین در اردوهای راهیان نور در محل سالن همایش‌های شهدای گمنام بجنورد برگزار شد.
 
سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: با تلاش و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی کشور بزرگترین رویداد فرهنگی استان رقم خورده است.
 
وی افزود: بخشی از اثرات اردو های راهیان نور را در حضور پرشور مردم خراسان شمالی در مشارکت در انتخابات می توان مشاهده کرد و  امروز شاهد پیروزی‌های شگفت انگیز گروه های مقاومت هستیم و این نیز به برکت خون شهدا است.
 
در ادامه حسین نژاد استاندار استان خراسان شمالی خاطر‌نشان کرد: برای حفظ وارتقا روحیات بسیجی در میان مدیران حتی لازم است تا اردوهایی برای حضور مسولان در سرزمین های نور برنامه ریزی گردد.
 
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: امیدواریم برای سنوات آینده به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از مردم خراسان شمالی را به کربلای ایران اعزام کنیم .
 
حجت الاسلام نوری امام جمعه شهر بجنورد در این مراسم گفت: دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده است و جنگ نرم را علیه این ملت آغاز کرده، غافل از آنکه ایران اسلامی نیز با داشتن گنجی همچون دفاع مقدس در حوزه جنگ نرم نقشه های آنان را برهم میزند.
 
وی متذکر شد: تحولی که در اردوهای راهیان نور در میان جوانان حاصل می شود شاید در بسیاری از سفرهای دیگر صورت نمی پذیرد و به دلیل همین اثرات ماندگار در بین جوانان  باید با تمام توان در گسترش این اردو ها تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار