فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش مطرح کرد؛

ایجاد آسمان امن برای ایران اسلامی با توسعه و پیشرفت در پدافند هوایی

امیر عظیمی گفت: سامانه‌های موشکی کشورمان منطبق با فناوری روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته اند که دشمنان را از هرگونه تجاوز احتمالی پشیمان خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 14March 2024

ایجاد آسمان امن برای ایران اسلامی با توسعه و پیشرفت در پدافند هوایی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان این یگان پدافندی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان یکی از ماه های پرفضیلت و با برکت است که امیدواریم با بهره مندی از فیوضات این ماه در مسیر تقوای الهی گام برداریم. وی با بیان اینکه در سال‌جاری پدافندهوایی علی رغم تحریم و تهدید استکبار جهانی به سامانه ها و تجهیزات مهم و راهبردی دست پیدا کرد افزود: پدافند هوایی مسیر توسعه و پیشرفت خود را با جدیت ادامه خواهد تا آسمان امن تری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

امیر عظیمی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه صنایع دفاعی و نظامی یکی از قدرت های برتر در سطح جهان هستیم و این دستاوردهای ارزنده در سایه اتکا به توانمندی‌های دانشمندان و متخصصان جوان کشورمان بدست آمده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در ادامه به قدرت پهپادی جمهوری اسلامی اشاره و گفت:امروز ما در عرصه فناوری پهپادی موفق به طراحی و ساخت انواع پهپادهای رادارگریز و نقطه زن شده ایم که همین پهپادهای ایرانی توازن قدرت را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده اند.

وی تصریح کرد: سامانه‌های موشکی کشورمان منطبق با فناوری روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته اند که دشمنان را از هرگونه تجاوز احتمالی پشیمان خواهد کرد. امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافند هوایی با طراحی و ساخت سامانه های پدافندی مسیر پیشرفت را در راستای ارتقا بازدارندگی و امنیتی پایدار پشت سر می گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار