نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نقاط ضعف و قوت پیوست فرهنگی گردشگری خراسان جنوبی مشخص شود

آیت‌الله «عبادی» گفت: پیش‌نویس پیوست فرهنگی گردشگری نوشته شده است اما همه قضیه نیست لذا در مقام اجرا باید نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.
کد خبر: ۶۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 14March 2024

نقاط ضعف و قوت پیوست فرهنگی گردشگری خراسان جنوبی مشخص شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، گردشگری را یک گنج پنهان دانست که باید به آن توجه ویژه شود و اظهار داشت: متأسفانه در گذشته در برخی مواقع اقدامات خلاف قانون را از برخی گردشگران در استان شاهد بوده‌ایم.

وی بیان داشت: پیوست فرهنگی گردشگری استان در جهت قانونمند کردن و تعریف محتوا‌های مؤثری باشد که در همه زوایا برای گردشگر از جمله روایتگری‌ها و حفظ شئون اسلامی لازم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم از طریق گردشگران، فرهنگ منطقه خود را صادر کنیم نه اینکه افراد دیگری فرهنگ ما را عوض کنند که در گذشته اینگونه بود، افزود: پیش‌نویس پیوست فرهنگی گردشگری نوشته شده است اما همه قضیه نیست لذا در مقام اجرا باید نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: امروز که در دولت مردمی و انقلابی این پیوست را شروع کرده‌اید باید سرفصل آن باز گذاشته و با کمال دقت بعد از تعیین مسئولان هر بخش، گزارش‌ها آماده شود و در جلسات آتی شورای فرهنگ عمومی در قالب تبصره و متمم به آن بیافزایید.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی گروه‌های گردشگری ناهنجاری‌هایی ایجاد می‌کردند در حالی که از مرکز مجوز داشتند و کاری از دست ما ساخته نبود، مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم پیوست فرهنگی گردشگری استان اکنون به عنوان ناتمام تصویب شود، پیشنهادات و انتقادات دریافت و در آن لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان متذکر شد: نقاط ضعف گردشگری استان شناسایی و در پیوست فرهنگی گردشگری استان دیده شود سپس نسبت به تصویب این پیوست فرهنگی مهم اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار