دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اهدای ۴۰ جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای خدمات اجتماعی راهیان نور/ خانواده‌های کم‌برخوردار مناطق راهیان نور حمایت می‌شوند

سرهنگ حسین‌زاده با تاکید براینکه اهدا ۴۰ جهیزیه به زوج‌های جوان در مناطق عملیاتی جنوب کشور اقدامی در راستای خدمات اجتماعی راهیان نور بود، گفت: حتمأ در راهیان غرب و شمال‌غرب این اتفاق تکرار خواهد شد تا خانواده‌های کم‌برخوردار مناطق راهیان نور حمایت شوند.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ - 13March 2024

اهدا ۴۰ جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای خدمات اجتماعی راهیان نور/ خانواده‌های کم‌برخوردار مناطق راهیان نور حمایت می‌شوندسرهنگ روح‌الله محمد حسین‌زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در خصوص اجرای طرح خدمات اجتماعی راهیان نور اظهار داشت: ۴۰ سری جهیزیه توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور به زوج‌های جوان استان خوزستان اهدا شد. 

وی با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی یک مسئله‌ی راهبردی در موضوع راهیان نور است که باید شروع می‌شد گفت: به‌برکت این کار که متوجه عروس و داماد‌های نیازمند است، این خدمات را امسال در آستانه ماه‌مبارک رمضان و سال جدید شروع کردیم تا کارمان برکت پیدا کند. 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور این اقدام را آغاز یک حرکت جریان‌ساز دانست و ادامه داد: انشالله این اقدامات را در دیگر استان‌های میزبان راهیان نور ادامه خواهیم داد و با ساخت منازل، تهیه جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و حل مشکلات مستضعفین که در مناطق نزدیک به یاد‌مان‌ها هستند، این اقدامات را تعمیق خواهیم داد. 

وی با تاکید براینکه حتمأ باید حضور زائرین در یادمان‌های دوران دفاع مقدس همراه با عایدی برای مردم آن مناطق باشد، عنوان کرد: با این نگاه امسال این کار را شروع کردیم و حتمأ آن را در راهیان نور غرب و شمال‌غرب و سال آینده جنوب کشور به‌صورت جدی خواهیم پرداخت. 


سرهنگ حسین‌زاده در پاسخ به اینکه آیا بودجه این خدمات از طرف ستاد مرکزی راهیان نور تامین شده است، گفت: راهیان نور درخصوص تامین جهیزیه و اقدامات اجتماعی بودجه‌ای در اختیار ندارد لذا در این گونه اقدامات سعی می‌کنیم در تعامل با دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی و مردمی توجه‌ها را جالب کنیم و موضوع خدمات اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم چراکه راهیان نور هیچ بودجه و ظرفیت مادی در سیستم خودش برای این‌کار ندارد و تمام این هزینه‌ها از سمت مردم و توسط دستگاه‌ها و سازمان‌ها تامین شده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور درباره نحوه همکاری خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح گفت: عموم مردم و خیرین که امکان و علاقه دارند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند و به نیابت از شهدا جهیزیه زوج جوانی را تامین و یا بسته معیشتی و دیگر خدمات را برای مردم این مناطق انجام دهند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در جریان راهیان نور کشور مشارکت دارند که می‌توانند در این طرح مشارکت و همکاری داشته باشند، گفت: خیرین محترم می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۳۱۳ با ما در ستاد مرکزی راهیان نور کشور ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار