فرمانده انتظامی استان مازندران مطرح کرد؛

کنترل غیر محسوس سرعت خودروها، محور مأموریت پلیس مازندران در سفر‌های نوروزی

سردار «مفخمی شهرستانی» مهمترین محور مأموریت پلیس مازندران در سفر‌های نوروزی را کنترل غیر محسوس سرعت خودرو‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۶۵۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ - 13March 2024

کنترل غیر محسوس سرعت خودروها، محور مأموریت پلیس مازندران در سفر‌های نوروزیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در رزمایش طرح امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی نوروزی که با عنوان آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت و با حضور رئیس پلیس راهور فراجا، رئیس پلیس راه فراجا، استاندار و اعضای شورای تامین مازندران در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران در شهرستان ساری برگزار شد، شعار امسال رزمایش را آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت عنوان کرد و اظهار داشت: امسال روزانه دو هزار و ۶۰۰ نفر از نیرو‌های امنیتی و انتظامی در جاده‌های مازندران خدمات مختلف ارائه می‌دهند.

وی با بیان این که طبق آمار رسمی امسال ۵۸۶ میلیون تردد برابر با هشت درصد تردد کل کشور در مازندران انجام شد که ۹ درصد بیشتر از سال گذشته است، ادامه داد: طبق بررسی و برآورد‌های کارشناسان در نوروز سال ۱۴۰۳ تردد و سفر نوروزی در ماه مبارک رمضان پنج درصد افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به وجود بیش از ۱۲ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان اشاره کرد و بیان داشت: طبق آمار رسمی در نوروز سال ۱۴۰۲، هزار و ۲۱۷ نفر جانشان را در حوادث جاده‌ای از دست دادند که ۴۳ نفرشان در جاده‌های مازندران کشته شدند.

سردار مفخمی شهرستانی با ابراز امیدواری که در نوروز ۱۴۰۳ شاهد کاهش تلفات جاده‌ای کشور و مازندران باشیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل افزایش حضور محسوس و غیرمحسوس پلیس برای کنترل سرعت و امنیت سفر مردم برنامه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت را از برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: همکاری مسافران و گردشگران در مسافرت‌های نوروزی با پلیس و نیرو‌های امنیتی و ترافیکی و امدادی مهم و ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار