استاندار مازندران:

فراجا یک نیروی مردم پایه و جامعه محور است

«حسینی پور» گفت: در طرح نوروزی پلیس راه که با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت با محوریت محور‌های پر تردد استان آغاز شده است همکاری و مشارکت همه دستگاه سازمان‌ها و یگان‌ها امدادی و خدماتی در کنار پلیس امری ضروری است.
کد خبر: ۶۵۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ - 13March 2024

فراجا یک نیروی مردم پایه و جامعه محور استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، رزمایش آغازین طرح نورزی پلیس راه با حضور سردار «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، استاندار مازندران، فرمانده انتظامی استان، سازمان‌های امدادی، انتظامی و خدمات رسان در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران با تبریک فرارسیدن ماه رمضان، اظهار داشت: مازندران در مقصد گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور تعطیلات نوروزی است و در این ایام که امسال با ماه مبارک رمضان همزمان شد همه دستگاه‌های اجرایی و انتظامی در خدمت مردم عزیز استان و همچنین مسافران و گردشگران خواهند بود.

استاندار مازندران از آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: در طرح نوروزی پلیس که با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت با محوریت محور‌های پر تردد استان آغاز شده است همکاری و مشارکت همه دستگاه سازمان‌ها و یگان‌ها امدادی و خدماتی در کنار پلیس امری ضروری است.

حسینی پور با اشاره به این که پلیس برای امنیت و آسایش هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، اظهار داشت: اقدامات پلیس در واقع یک هنر است، هنر تصمیم گیری در لحظه و به هنگام با استفاده از اصل سرمایه دانش مهارت و تجربه.

وی با بیان این که فراجا یک نیروی مردم پایه و جامعه محور است اذعان داشت: پلیس در جمهوری اسلامی یکی از مردمی‌ترین پلیس جهان است و مردم استان مازندران نیز در بالاترین سطح ممکن با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری خواهندکرد.

حسینی پور با قدردانی از حضور موثر کارکنان پلیس استان برای تامین امنیت شب چهارشنبه آخر سال که با همکاری دستگاه‌های انتظامی و امدادی با کمترین حادثه و تلفات برخوردار بوده است، گفت: انتظار مردم از پلیس برخورد قاطع با درصد بسیار معدود از افراد هنجارشکنی است که امنیت جاده‌ها و امنیت جانی مردم را به خطر می‌اندازند. 

وی با اشاره به همبستگی و توجه جدی همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و امنیت داستان به اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس در طول سال آن را نشان همدلی بین مسئولان برای برقراری امنیت مردم عزیز عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به همزمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان ساماندهی ترافیک و این که مردم بتوانند به موقع و با امنیت تمام از مبدا به مقصدشان برسند مهمترین دستاورد مسئولان در این ایام خواهد بود.

استاندار مازندران، با بیان این که مأموران پلیس راه و راهور استان انصافا سخت‌ترین و پرکارترین شرایط ماموریتی را دارند، بیان داشت: با همت ماموران پلیس راه و راهور، راهداری و دستگاه‌های امدادی و خدماتی آتش‌نشانی و همه دستگاه‌های خدمات رسان شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات انسانی در طول سال جاری بوده‌ایم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ارائه خدمات مطلوب و موردنیاز مردم در تعطیلات نوروزی که مصادف شده است با بهار قرآن، مورد توجه جدی و اهتمام همه مسئولان استانی و به خصوص پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان خواهد بود تا شاهد آغاز سالی سرشار از امنیت و آرمش برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها