مجتهدزاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جهاد ملت ایران در انتخابات مسیر رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: شرکت مردم در انتخابات، یک «جهاد» واقعی در برابر دشمنان بود و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران خواهد توانست مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع کند.
کد خبر: ۶۵۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷ - 13March 2024

جهادد ملت ایران در انتخابات مسیر رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کندسیده فاطمه سادات کیایی، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به حضور مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد بودن شرکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات یازدهم اسفند به عنوان جهادی بزرگ در تاریخ انقلاب ماندگار شد ‌و در سخت‌ترین دوران جنگ ترکیبی برای تحمیل ناامیدی و یأس بر افکار عمومی و بازداشتن مردم از شرکت در انتخابات، رقم خورد.

وی افزود: صورت جهادی حضور مردم در این انتخابات، به دلیل تلاش روزافزون دشمنان و معاندانی است که نه تنها در بیش از یک سال گذشته تمام ابررسانه‌های خود را برای بازداشتن مردم از حضور پای صندوق‌های رأی به کار گرفتند بلکه عمله‌های خود را برای القای سردی فضای انتخابات و پایین بودن قطعی میزان مشارکت تهییج ‌کردند. 

مجتهدزاده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنایت به چنین شرایطی بارها و بارها از رأی به عنوان ابزار تولید قدرت برای اقتدار و امنیت و فراهم کردن زمینه پیشرفت آینده کشور نام بردند و دعوت به مشارکت را برای شکل‌گیری ایران قوی و رفع تهدید و فشار دشمن پیگیری کردند. لذا شرکت در انتخابات، یک «جهاد بزرگ» در برابر دشمنان بود و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران خواهد توانست مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: امروز با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، امّا انقلاب دچار «بن بست» نشده است. بن‌بست را دشمنان القا می‌کنند تا مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند. اظهار قدرت مردم با شرکت در این انتخابات بازدارندگی ایجاد خواهد کرد و به یقین این انقلاب با تلاش امام و امتش همواره برقرار خواهد ماند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار