مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی تاکید کرد؛

لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان به خصوص دانشجویان

سرهنگ کریمی گفت: دفاع مقدس نگینی بر تاریخ کشور می‌باشد. تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان به خصوص دانشجویان بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۵۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ - 11March 2024

تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان به خصوص دانشجویان بسیار مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (دوشنبه) در یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اظهار داشت: دوازدهمین دوره انتخابات در حالی باشکوه برگزار شد که دشمن به دنبال کمرنگ کردن این شکوه بود. مردم عزیز با حضور خودشان در پای صندوق های رأی خط بطلانی بر جنگ ترکیبی دشمن کشیدند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به وظیفه سنگین نمایندگان در قبال رأی مردم بیان کرد: افراد انتخابی هم باید بدانند بابت هر رأی مدیون مردم و شهدا هستند و در این دنیا و آن دنیا نسبت به هر کوتاهی بازخواست خواهند شد و باید نسبت به ارزشها پایبند و در راه تعالی آن کوشا باشند و با تصویب و تنظیم قوانین صحیح گره از مشکلات جامعه و مردم حل کنند. 

سرهنگ کریمی گفت: دفاع مقدس نگینی بر تاریخ کشور می‌باشد. تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان به خصوص دانشجویان بسیار مهم است که بدانند در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک این کشور را دشمن نتوانست با همه حمایت‌های شرق و غرب از ما بگیرند. توکل به خدا و سیره اهل بیت و استفاده از فرهنگ عاشورا و حضور غیرتمندانه مردم از مؤلفه‌های این افتخار است.

وی با شروع ماه میهمانی خدا خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس شهدا به تهذیب نفس بسیار اهمیت می‌دادند و سبک زندگی همراه با تهذیب نفس داشتند و اگر ما در سبک زندگی خودمان از این سیره بهره ببریم عاقبت به خیر خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار