فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

کارکنان نیروی پدافند هوایی ادامه‌دهنده راه شهدا هستند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: دلیرمردان پدافند هوایی ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و با روحیه ایثارگری و ولایت‌پذیری به وظیفه خود عمل می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 11March 2024

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی سیراف بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت‌ها و مواضع پدافندی گروه پدافند هوایی سیراف بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت‌ها و مواضع پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید، اظهار داشت: آموزه‌هایی چون مسئولیت‌پذیری و تعهد کاری که از حسِ ولایتمداری و میهن‌دوستی کارکنان پدافند هوایی نشأت می‌‎گیرد از مؤلفه‌های برجسته در میان رزمندگان پدافند هوایی است.

وی با اشاره به رصد و حراست ۲۴ ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور، عنوان کرد: دلیرمردان پدافند هوایی در جای جای کشور اسلامی ایران ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و با همان روحیه ایثارگری و ولایت‌پذیری به وظیفه خود عمل می‌کنند و حتی در ایامی مانند نوروز که بسیاری از هموطنان عزیز در تعطیلات و سفر به سر می‌برند، در سایت‌ها و مواضع پدافندی حاضرند و در برای کشور تولید امنیت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار