جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد؛

تداوم حملات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست در غزه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، مقاومت ما همچنان به ضربه زدن به اشغالگران و ورود از همه میدان‌ها به‌ویژه غزه و کرانه باختری علیه رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۵۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 11March 2024

تداوم حملات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از ادامه حملات علیه اشغالگران در غزه خبر داد و اظهار داشت: مقاومت ما همچنان به ضربه زدن به اشغالگران و ورود از همه میدان‌ها به‌ویژه غزه و کرانه باختری علیه رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد.

به گفته جهاد اسلامی فلسطین، کار مقاومت به خوبی به پیش می‌رود و در اوج است و اجازه نمی‌دهد نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه مردم و آرمان ما عملی شود.

جهاد اسلامی همچنین گفته است که اشغال و هتک حرمت شهرک نشینان صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و محدودیت دسترسی نمازگزاران به آن، بازی با آتش است و ما به این اقدامات واکنش نشان خواهیم داد.

این در حالی است که ساعاتی پیش «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد که بیش از ۲ هزار پرسنل بهداشتی و درمانی در شمال غزه ماه رمضان را بدون سحری و افطار آغاز می‌کنند.

القدره همچنین از مؤسسات بین المللی و امدادی خواسته است تا غذا‌های آماده ارائه دهند تا تیم‌های پزشکی بتوانند کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار