همسر شهید مهدی باکری مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه از طریق هنر

«مدرس» با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، گفت: امروز بیش از هر زمانی نیاز به تبیین و پرداختن به موضوع دفاع مقدس احساس می شود.
کد خبر: ۶۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵ - 13March 2024

انتقال فرهنگ دفاع در جامعه از طریق هنر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «صفیه مدرس» همسر شهید مهدی باکری در بازدید از موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در جامعه امروز بیش از هر زمان نیاز به تبیین و پرداختن به موضوع دفاع مقدس احساس می شود. نسل حاضر باید قهرمانان وطن خود را بشناسند. انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه از راه‌های گوناگون ممکن است و یکی از آن‌ها هنر است.

مدرس گفت: لازم است فعالین و مدیران فرهنگی با توجه به اهمیت جدی انتقال این ارزش ها به تولید و تکثیر هویت کشور عزیزمان در میان نسل حاضر کوشا باشند.

وی پس از افتتاح پروژه محتوایی موزه دفاع مقدس استان با موضوع لحضه شهادت شهید باکری گفت: هنرمند واقعی کسی است که بتواند با هنرش فهم واقعی از یک رویداد را در ذهن مخاطب بنشاند به تعبیری می تواند هنرمندانه آثار ماندگار و با ارزش مثل طلا خلق کند.

همسر شهید باکری افزود: موزه دفاع مقدس و اقدامات بسیار ارزشمندی که به لحاظ غنا بخشیدن محتوای آن انجام شده است قابل تقدیر است. آنچه در این موزه می باشد سوژه‌هایی برگرفته از واقعیت دفاع مقدس است. احساسی که پس از مشاهده سوژه «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» که به لحظه شهادت آقا مهدی پرداخته است داشتم، بسیار خوشایند بود و من از هنرمند این سوژه صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار