مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

کانون‌های مساجد شبکه گسترده مردمی در مساجد و محلات است

«رجبی» گفت: کانون‌های مساجد یک شبکه گسترده مردمی در مساجد و محلات است و این ظرفیت بزرگ باید در بین عموم مردم شناخته‌تر از این باشد.
کد خبر: ۶۵۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 10March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «امیر رجبی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شامگاه روز گذشته (شنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون مساجد اظهار داشت: کانون‌های مساجد از ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی هست که با حضور نوجوانان و جوانان رقم خورده و امروز باعث تحولات بزرگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی محلات شده است.

وی ضمن عرض تبریک سالروز تأسیس کانون‌های مساجد به همه فعالان این عرصه که به صورت جهادی در حال انجام فعالیت هستند، افزود: کانون‌های مساجد یک ظرفیت بزرگ برای حضور نوجوانان و جوانان در عرصه خدمت مسجدی است و آثار این خدمت به صورت برکت در زندگی آن‌ها دیده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه کار مسجدی برای فعالان این عرصه برکت دارد، عنوان کرد: اعضای کانون‌های مساجد در بستری فعالیت می‌کند، که محل عبادت است و همین مسئله موجب برکت در برنامه‌های فرهنگی می‌شود.

رجبی با بیان این مطلب که فعالیت‌های محتوای کانون‌های مساجد بعد ارزشی، دینی، اسلامی و انقلاب دارد، اضافه کرد: کانون‌های مساجد یک شبکه گسترده مردمی در مساجد و محلات است و این ظرفیت بزرگی باید در بین عموم مردم شناخته تر از این باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد همیشه جز استان‌های پرافتخار در فعالیت‌های فرهنگی، دینی، قرآنی، اجتماعی و هنری بوده و در عرصه‌های کشوری توانستند رتبه‌های برجسته و برتر زیادی را کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار