معاون فرهنگی هنری سپاه بوشهر خبر داد؛

فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

سرهنگ پاسدار«عالی زاده» گفت:مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج بعد از ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌گردد که هم اکنون مرحله فراخوان این جشنواره در حال انجام است.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 10March 2024

فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیجسرهنگ پاسدار «مهدی عالی زاده»،معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس  بوشهر در تشریح این جشنواره اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج بعد از ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود که هم اکنون مرحله فراخوان این جشنواره در حال انجام است.

سرهنگ عالی زاده در ادامه افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می‌گردد، در دو بخش سرود‌های ملی و محلی خواهد بود و گروه‌های سرود دختران و پسران استان می‌توانند آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به آدرس جشنواره ارسال نمایند.

وی با اشاره به شاخصه‌های این جشنواره تصریح کرد: بهره گیری از داوران برجسته استان، اهداء جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران و معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری، از شاخصه‌های این جشنواره می‌باشد.

سرهنگ عالی زاده  در پایان ضمن دعوت از گروه‌های سرود استان برای شرکت در این جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار را پایان اسفند اعلام نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار