فرمانده سپاه کربلا:

معنویت حاکم بر راهیان نور هدایت‌گر ما خواهد بود

سردار «مسلمی» گفت: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و معنویت حاکم بر مناطق عملیاتی جنوب قطعا هدایت‌گر ما خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 09March 2024

معنویت حاکم بر راهیان نور شفاعت کننده ما خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با حضور در منطقه اروندکنار استان خوزستان ضمن بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز هر چه داریم به عزت و برکت این شهداست شهدایی که بی‌منت و با اخلاص در مجموعه‌ای تحت عنوان غواصان همیشه سربلند ایران عزیز حضور پیدا کرده بودند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: در این میعادگاه شهدا حضور دارند و ناظر بر اعمال ما هستند و معنویت حاکم بر اینجا قطعا شفاعت کننده خیلی از ما‌ها خواهد بود.

وی به عملیات والفجر هشت اشاره و عنوان کرد: منطقه عملیاتی والفجر هشت یادآور لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا است که باعث آزادسازی فاو شده اینجا یادآور شهدای عزیزی همچون شهید طوسی است فرمانده‌ای که بی نام و نشان در بین بچه‌های اطلاعات عملیات ۱۶۸ بار از اروند رفتند و آمدند تا بتوانند شناسایی را انجام دهند و آن عملیات غرور آفرین انجام شد که تا الان هم موجبات حیرت خیلی از دانشگاه‌های نظامی دنیاست که چگونه بچه‌ها توانستند از این رودخانه وحشی عبور کنند و به اهداف خودشان دست پیدا کنند قطعا یکی از آنچه ک باعث این پیروزی شد، توکل برخداوند و عنایت حضرت زهرا (س) بوده است.

سردار مسلمی گفت: یکی از وجوه برجستگی‌های هشت سال دفاع مقدس که بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم، اخلاص و توکل به ائمه معصومین بوده است.

وی به جمعیت جوان حاضر در منطقه عملیاتی والفجر هشت اشاره کرد و اذعان داشت : هشتاد درصد جمعیتی که امروز در این مکان هستند جوان هستند. از این مکان چه چیزی میخواهند؟ برای چه چیزی آمدند و در میعادگاه شهدا حضور پیدا می‌کنند؟ تشنه این هستند که از شهدا بشنوند. این شهدا چه کسانی بودند؟ برای چه چیزی آمدند؟ جانشان را دادند تا یک وجب از این مملکت عزیز به دست نااهلان و دشمنان نیفتد.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز ما مسئولین باید یاد بگیریم که آنان جان دادند تا ناموس ما در امان باشد، ما در آزادی و استقلال زندگی کنیم و دین در امان باشد این‌ها پیام‌های شهدا هستند که امروز قطعا این جوانان ما دنبال این کلیدواژه‌ها هستند.

وی به انتظار جوانان از مسئولین پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر مسئولین تقوا و اخلاص داشته باشد و به آنچه که بر زبان می‌آورد، عمل کند و آن هم مبتنی بر شعائر اسلامی باشد، جامعه ما گلستان خواهد بود و انتظار جوانان ما این است که رسم و عمل شهدا امروز در جامعه جاری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار