فرمانده اسبق سپاه عاشورا:

ایجاد وابستگی فرهنگی از اهداف نبرد شناختی است

سردار «کریمیان» با بیان اینکه نبرد شناختی خیلی خطرناکتر از جنگ نرم گذشته است گفت: ایجاد وابستگی فرهنگی از اهداف نبرد شناختی است.
کد خبر: ۶۵۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 09March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «غلام‌عسگر کریمیان» فرمانده اسبق سپاه عاشورا امروز (شنبه) در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در مسیر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، به فرمایش مقام معظم رهبری واجب عینی، فوری و قطعی است، برای همین ما باید دراین عرصه حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران کار حسینی کرده‌اند، گفت: آن‌هایی که مانده‌اند باید کار زینبی کنند چراکه یزیدیان زمان برای نابودی انقلاب اسلامی صف کشیده‌اند و تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب جهاد تبیین است همان کاری که حضرت زینب کبری به بهترین نحو ممکن انجام داد.

سردار کریمیان به اهداف جنگ شناختی دشمنان اشاره کرد و گفت: در نبرد شناختی تلاش دشمن بر این است که شناخت ما را تحت تاثیر قرار دهد تا به اهداف خود برسد.

وی تداوم راه شهدا را در دشمن شناسی عنوان کرد و گفت:امروز باید کتاب‌هایی در مورد دشمن شناسی تدوین و در آموزش و پرورش و حتی دانشگاه‌ها تدریس شود.

فرمانده اسبق سپاه عاشورا به خطای نحاسباتی دشمن اشاره کرد و گفت: ایجاد خطای محاسباتی و بحران ایدئولوژیک و وابستگی فرهنگی از نتایج اصلی نبرد شناختی است.

وی افزود: افرادی که در جا‌های مختلف حقیقی و حقوقی با یک هویت شناخته می‌شوند می‌دانند که بدون داشتن هویت نمی‌توان زندگی کرد و هدف دشمن این است که این هویت را از ما بگیرند.

سردار کریمیان در پایان سخنان خود از اسلام به عنوان دین آسمانی جهان‌شمول نام برد و گفت: امروز بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت تکلیفی است که بر تک تک ما و شما نهاده شده و همه باید تلاش کنیم تا با تحقق تمدن نوین اسلامی بستر‌های ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار