مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛

برگزاری بیش از ۲۲ عنوان برنامه در استان ایلام به‌مناسبت روز بزرگداشت شهید

«اسدی» با اشاره به اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهید در استان ایلام، گفت: به‌همین مناسبت بیش از ۲۲ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ - 06March 2024

برگزاری بیش از ۲۲ عنوان برنامه در استان ایلام به‌مناسبت روز بزرگداشت شهیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در بیست و چهارمین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مردم و خانواده‌های معظم شهدا در پای صندوق‌های رأی، با اشاره به اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهید در استان، اظهار داشت: به همین مناسبت بیش از ۲۲ عنوان برنامه در سطح استان ایلام برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: حضور وکلا در ۳۰ منطقه استان ایلام برای حل مشکلات حقوقی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های شاخص بزرگداشت روز شهید در استان است.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میز خدمت در محل نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار ایلام، اجرای برنامه فرهنگی، ورزشی و... از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهید در استان ایلام است.

اسدی با بیان این‌که برنامه‌های بزرگداشت روز شهید از پانزدهم تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صدا و سیما و دیگر رسانه‌های استان در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: دستگاه‌های اجرایی به تکالیف قانونی خود در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ابراز کرد: طرح «سلام شهید» در روز ۲۲ اسفند به‌همت دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برگزار می‌شود که در این طرح، در یک ساعت مشخص، مدیران و مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا دیدار خواهند کرد.

اسدی بر لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به اختصاص یک درصد از بودجه شان به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و با بیان اینکه اختصاص این بودجه تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی است، گفت: دیوان محاسبات بر اساس گزارش اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، این میزان بودجه را مورد تأیید قرار خواهد داد.

همچنین در این نشست مقرر شد که همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در راستای بزرگداشت روز شهید، دیدار با خانواده معظم شهدا را در محور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار