برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدا در استان بوشهر

مراسم برگزاری قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، رئیس کمیته فوتسال استان و سر گروه‌های تیم‌های حاضر در این مسابقات برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ - 06March 2024

برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدا در استان بوشهربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم برگزاری قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام شهدا با حضور «نعمت‌الله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، رئیس کمیته فوتسال استان و سر گروه‌های تیم‌های حاضر در این مسابقات، به همت معاونت فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در حاشیه این مراسم، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات ورزشی شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات فوتسال، ۱۸ تیم از سراسر استان به‌مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، از تاریخ ۲۰ اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

غلامپور افزود: امروز مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها با حضور دست‌اندرکاران ورزش فوتسال استان بوشهر و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد و امید است بتوانیم ورزش خانواده‌های شاهد و ایثارگر را با برگزاری مسابقات مختلف متحول کنیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها