کوثری: مدیریت موفق انتخابات ایران الگویی برای سایر کشور‌ها است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری شایسته و مدیریت خوب دولت در برگزاری انتخابات می‌تواند به الگویی برای دیگر کشور‌ها در برگزاری انتخابات تبدیل شود و کشور‌های مختلف می‌توانند از این تجربه خوب جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
کد خبر: ۶۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 06March 2024

کوثری: مدیریت موفق انتخابات ایران الگویی برای سایر کشور‌ها استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که دولت پیش از این هم عنوان کرده بود که هیچ دخالتی در انتخابات ندارد، در عرصه عمل نیز این عدم دخالت را به عینه نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: نکته بعدی در برگزاری انتخابات هماهنگی دستگاه‌های مسئول در برگزاری انتخابات بود و همگان شاهد برگزاری انتخابات به دور از هر گونه حاشیه و ناهماهنگی بودند.

کوثری با بیان اینکه به رغم تهدیدات دشمن برای ایجاد ناامنی در انتخابات، ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی کاملا امن برگزار شد، اظهار کرد: بنده از دست‌اندرکاران تأمین امنیت انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری شایسته، مناسب و مدیریت خوب دولت در برگزاری انتخابات می‌تواند به الگویی برای دیگر کشور‌ها در برگزاری انتخابات تبدیل شود و کشور‌های مختلف می‌توانند از این تجربه خوب جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با وجود تلاش‌های گسترده دشمنان برای مأیوس کردن مردم از شرکت در انتخابات و صرف هزینه‌های زیاد و فضاسازی‌های رسانه‌ای گسترده برای این موضوع، ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان ما باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران یک حکومت نوپا نیست و به یک درخت تنومند تبدیل شده و در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، به آن از سطح از توسعه و پیشرفت دست یافته که دشمنان نمی‌توانند با اقدامات‌شان مانع ادامه راه این نظام شوند.

منبع: ایران اکونومیست

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها