جمعی از اصحاب رسانه‌ و فعالان فضای مجازی به راهیان نور می‌روند

جمعی از اصحاب رسانه‌ و فعالان فضای مجازی سراسر کشور در قالب کاروان شهدای رسانه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ - 05March 2024

جمعی از اصحاب رسانه‌ و فعالان فضای مجازی به راهیان نور می‌روندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از اصحاب رسانه‌ و فعالان فضای مجازی از سراسر کشور، فردا (چهارشنبه) در قالب کاروان شهدای رسانه عازم سرزمین‌های نور می‌شوند.

«مرتضی کارآموزیان» رئیس سازمان بسیج رسانه در همین خصوص گفت: نظر به اهمیت انعکاس و ترویج فرهنگ والای دفاع مقدس، با هماهنگی‌های صورت گرفته، جمعی از اصحاب رسانه‌ و فعالان فضای مجازی سراسر کشور با اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می‌کنند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «راهیان نور ابتکاری مهم و یک فناوری برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است»، تصریح کرد: در راستای تحقق منویات معظم‌له و انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین جوانان و نوجوانان، جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در قالب کاروان شهدای رسانه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اردوهای راهیان که با شیوع بیماری کرونا چند سالی متوقف شده بود، اواخر سال ۱۴۰۰ و با دستور رئیس‌جمهور از سر گرفته شد.

گفتنی است طبق اعلام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سال گذشته تقریبا سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند که با تامین زیرساخت‌های مناسب و مطلوب در افق ۱۴۰۴، میزبانی از  ۱۰ میلیون زائر راهیان نور میسر خواهد شد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها