معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

مردم با اقتدار و با بصیرت در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه آفریدند

نظری گفت: مردم با اقتدار و با بصیرت در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه آفریدند و علی‌رغم همه مشکلات با حضور در پای صندق‌های رای، وحدت خود و رهبری را به نمایش گذاشته‌اند.
کد خبر: ۶۵۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ - 04March 2024

مردم با اقتدار و با بصیرت در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه آفریدندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با اقتدار و با بصیرت در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه آفریدند و علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور در پای صندق‌های رای وحدت خود و رهبری را به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات یک وجهه بین‌المللی دارد همانطور که در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامش صورت می‌گیرد، حضور مردم هم در پای صندق‌های رای و مشارکت در انتخابات پیام بین‌المللی و امنیتی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه وحدت بین ملت و دولت است و مشت محکمی به دهان آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه همدستانشان که مردم را در بحث انتخابات ناامیدی، می‌کردند ناکام ماندند.

نظری عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواستند مردم را از این انقلاب جدا کنند، لذا در اغتشاشات گذشته دشمنان ملت ایران با هر ترفندی باعث شد که ناامنی و آشوب را به کف خیابان بکشد، اما بصیرت و هوشیاری ملت شریف ایران باعث شد که دشمنان و همدستان‌شان ناامید و ناکام شوند.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات با وجود برودت هوا و سرمای که در کشور وجود داشت، بی نیاز بود و پای کار انقلاب آمدند، لذا مردم با مشارکت در پای صندق‌های رای، ترازی را تعیین کردند که حتی در کشورهای اروپای که دم از دموکراسی و آزادی بیان می‌زنند حضور۲۰ یا ۲۵درصدی هم وجود ندارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: مسئولان باید با بصیرت بیشتری در مطالبه‌گری و حمایت از مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار