رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس:

حضور پرشور مردم در انتخابات و عرصه‌های مهم کشور مرهون خون شهداست

سردار «ستوده» گفت: علیرغم هجمه‌های دشمن بر نظام مقدس اسلامی شاهد حضور پرشور مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور همچون انتخابات هستیم که این مهم، مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۶۵۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 03March 2024

حضور پرشور مردم در انتخابات مرهون خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در جمع کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند؛ اما با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم در انتخابات و حماسه‌های دیگر توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود، اما کماکان دشمنان از بصیرت مردم فیهم کشورمان درس نمی‌گیرند. 

وی با بیان اینکه در کشور‌هایی که ادعای دموکراسی دارند مشارکت مردم در انتخابات زیر ۴۰ درصد است، افزود: علیرغم هجمه‌های دشمن بر نظام مقدس اسلامی شاهد حضور پرشور مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور همچون انتخابات هستیم که این مهم، مرهون خون شهداست.

رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به لزوم پرداختن به جهاد تبیین، گفت: کتابخوانی در راستای پرداختن به مقوله جهاد تبیین، بسیار حائز اهمیت است و باید پیشرفت کشور در تمامی ابعاد بر همگان روشن شود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی قریب به ۳۷ کشور به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به کشور ما حمله کردند، اظهار داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس اجازه جدا شدن یک وجب از خاک کشور را ندادند و با تأسی از فرهنگ عاشورا به دفاع از سرحدات ایران پرداختند.

سردار ستوده در بخشی دیگر از سخنان خود بر توجه به ظرفیت‌های عظیم استان‌های کشور تاکید کرد و ادامه داد: در فعالیت فرهنگی نباید منتظر امکانات و... بود و در هر سمت و جایگاهی که باشیم می‌توانیم در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین فعالیت کنیم.

رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استان فارس را مهد فرهنگ و تمدن و مأمن ۱۵۰۰ شهید سرافراز عنوان کرد و افزود: استان فارس در تمامی عرصه‌های کشور پیشرو بوده و در دفاع مقدس با تقدیم ۱۵ هزار شهید، ۴۲ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده نقش بی‌بدیلی ایفا کرد که مردم این دیار در کنار کمک به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، حماسه آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه فکر راهبردی و کار جهادی سرلوحه مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: در ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تنها نباید به محدوده جغرافیایی خاص بسنده کرد از این رو باید با همدلی و وحدت رویه مثل گذشته در نشر ارزش‌های دفاع مقدس گام برداشت همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس جزو یکی از موفق‌ترین استان‌هاست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار