نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند تحسین برانگیز بود

حجت الاسلام غفوری گفت: احساس مسئولیت عمیق مردم  استان کرمانشاه و حضور پرشور آنان در انتخابات روزگذشته قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ - 02March 2024

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند تحسین برانگیز بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: احساس مسئولیت عمیق مردم  استان کرمانشاه و حضور پرشور آنان در انتخابات روزگذشته تشکر و این مشارکت را تحسین برانگیز از انتخابات گذشته نام برد.

وی دلیل اهمیت این انتخابات را نسبت به دورهای گذشته هجمه بی سابقه رسانه‌ای دشمنان برای دلسرد کردن مردم دانست و گفت: انتخابات در همه دنیا برگزار می‌شود اما در هیچ‌ کجای دنیا علیه انتخابات درکشوری دیگر هجمه وجود ندارد به غیر از جمهوری اسلامی چرا که پرچمدار حرکات انقلابی و حامی مظلومان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمالنشاه امپراطوری رسانه ای در جهان را در اختیار سرمایه داران صهیونیست دانست و افزود:  دشمنان تبلیغ های زیادی رو از طریق صدها شبکه تلویزیونی و رادیوی و در فضای مجازی برای حضورکمرنگ مردم در پای صندوقهای رای انجام دادودراین شرایط اقتصادی که علت ان تحریم است  دیدیم که  مشارکت  دوبرابر شد.

وی از مجموعه های مختلف اجرایی و امنیتی استان بخصوص صداوسیما که با راه اندازی شبکه های تبلیغاتی برای نامزدها فرصتی برابر معرفی نامزدها به مردم فراهم کرده بود تشکر کرد و با تبریک به برگزیدگان انتخابات از  نمایندگان درخواست کرد در انجام وظایف قانونی خود نهایت تلاش خود را انجام دهند و به وعده های خود عمل کنند.

حجت الاسلام غفوری افزود: کسانی که رای نیاوردند هم به تکلیف خودشان عمل کردند و در پیشگاه خداوند اجر خواهند داشت و از نمایندگانی که رای آوردند انتظار می رود همین رویکرد مردمی را که در ایام انتخابات داشتند حفظ کنند

وی در پایان از کسانی که در بصیرت افزایی فعالیت داشتند مانند روحانیون‌‌‌‌‌‌‌. و همچنین از داوطلبان که با حضورشان باعث مشارکت گسنرده شدند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار