حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

نتایج انتخابات در چند حوزه انتخابیه مشخص شد

اسلامی گفت: نتایج انتخابات در چندین حوزه انتخابیه مشخص شد.
کد خبر: ۶۵۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 02March 2024

نتایج انتخابات در چند حوزه انتخابیه مشخص شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور، اظهار داشت: با پایان یافتن فرایند انتخابات شمارش آرا آغاز شد که نتایج چند حوزه انتخابیه مشخص شد.

نتایج اعلام شده به شرح زیر است:

با پایان یافتن فرآیند اخذ رأی، شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور صورت گرفت که در چهار حوزه آبادان، قم، ملایر و رشت به صورت الکترونیک رأی گیری انجام و نتایج آن اعلام شد که نتایج این چهار حوزه به این شرح است:

در حوزه آبادان؛ جلیل مختار با ۲۰ هزار و ۵۷۶ رأی به عنوان منتخب حوزه آبادان معرفی شد. جواد سعدون‌زاده، صادق کمالی، سید محمد مولوی و سید امین موسوی هم از حوزه آبادان به مرحله دوم راه یافتند.

حوزه انتخابیه قم؛ مجتبی ذوالنوری با ۱۴۹ هزار و ۲۸۳ رأی، محمد منان رئیسی با ۱۰۵ هزار و ۱۴۷ رأی و قاسم روانبخش با ۷۸ هزار و ۵۴۵ رأی به عنوان نمایندگان مردم قم در مجلس دوازدهم معرفی شدند.

حوزه انتخابیه ملایر؛ احد آزادی خواه با کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ هزار به عنوان منتخب ملایر معرفی شد و حسین احمدی و احمد آرایی‌نژاد به مرحله دوم راه یافتند.

حوزه انتخابیه رشت؛ جبار کوچکی نژاد با کسب آرای ۴۵ هزار ۶۱۴ رأی، مهدی فلاح با کسب ۳۴ هزار و ۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با کسب ۳۲ هزار و ۲۷۳ رأی به عنوان نمایندگان رشت و حمام معرفی شدند.

محمد معتمدی‌زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رأی از مجموع ۱۰۴ هزار و ۳۰۷ رأی منتخب مردم سیرجان و بردسیر استان کرمان شد.

غلامرضا نویدی با ۱۸ هزار و ۳۰۲ رأی از مجموع ۳۳ هزار و ۸۷۶ رأی منتخب مردم شهر بابک استان کرمان شد.

ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷ هزار و ۴۹۰ رأی از مجموع ۳۲ هزار و ۶۴۴ رأی منتخب مردم آستانه اشرفیه استان گیلان شد.

مصطفی پوردهقان اردکان با ۱۲ هزار و ۲۷۱ رأی از مجموع ۳۳ هزار و ۶۳۴ رأی منتخب مردم اردکان استان یزد شد.

محمدرضا صباغیان بافقی با ۲۳ هزار و ۴۸۵ رأی از مجموع ۸۴ هزار و ۲۱۰ رأی منتخب مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم، بهاباد و مروست استان یزد شد.

انتخابات حوزه انتخابیه مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان به دور دوم کشیده شد. سیروس سجادیان و اسفندیار عبداللهی باید در مرحله دوم از حوزه مرودشت و پاسارگاد با یکدیگر رقابت کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها