حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

وحدت و همدلی مهمترین رکنی که دشمن از آن در هراس است

سردار «شوقانی» گفت: وحدت و همدلی مهمترین رکنی که دشمن از آن در هراس است لذا باید مراقب توطئه دشمن بود.
کد خبر: ۶۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ - 01March 2024

وحدت و همدلی مهمترین رکنی که دشمن از آن در هراس است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «منصور شوقانی»  فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه فضای انتخاباتی استان همراه با سلامت در حال طی شدن است، اظهار داشت: با تلاش نیروهای حاکمیت و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در استان سمنان امنیت انتخاباتی حاکم است.

وی ضمن بیان اینکه همه نیروهای امنیتی استان می‌کوشند که این فضا همچنان پابرجا بماند، افزود: وحدت و همدلی مهمترین رکنی که دشمن از آن در هراس است لذا باید مراقب توطئه دشمن بود.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه از مردم استان درخواست داریم بعد از انتخابات نیز از کدورت‌ها دوری کنند، ابراز داشت: همه باید برای حفظ نظام و آرمان‌های شهدا بعد از انتخابات و درآمدن اسم نماینده مجلس آینده به آرا احترام گذاشته و به نماینده جدید برای حل مشکلات همفکری برسانیم.

شوقانی بابیان اینکه ایجاد فضای ناامیدی و یاس هدفی که دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دنبال کرده است، تصریح کرد: تنها حضور در صحنه باعث ناامیدی دشمن شده است لذا از شهروندان استان درخواست داریم در فرصت پیش رو به خیل مشارکت کنندگان انتخابات بپیوندند.

وی ضمن بیان اینکه شکوه حضور مردم چشم دشمنان را کور می‌کند، افزود: اکنون مردم به منظور حفظ وحدت برای عمل به تکلیف شرعی و الهی حضور خود را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار