حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار لرستان:

روند برگزاری انتخابات در لرستان مطلوب است

«زیویار» گفت: شرایط برگزاری انتخابات در این لرستان مطلوب است امیدواریم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 01March 2024

روند برگزاری انتخابات در لرستان مطلوب استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان، امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در این استان اتخاذ شده‌ است.

وی با اشاره به روند مطلوب شعب اخذ رأی در لرستان، افزود: شرایط خوبی برای برگزاری روند انتخابات در این استان وجود دارد و ما شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

استاندار لرستان با تأکید به حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رأی، عنوان‌ کرد: انتخابات زمینه‌های استقلال و عزتمندی کشور را فراهم می‌کند و توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی می‌کند.

 زیویار انتخابات را تجلی حضور مردم دانست و گفت: ما نسبت به آیندگان و سرنوشت کشور مسئول هستیم و باید با انتخاب نمایندگان کارآمد زمینه‌های ترقی لرستان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، مبتنی‌بر مردم‌سالاری دینی است، گفت: مردم در تمام صحنه‌های کشور مانند برگزاری انتخابات نقش و مشارکت دارند.

استاندار لرستان ابراز کرد: برگزاری انتخابات در کشور ما مبتنی‌بر رأی مردم است و ما در اجرای انتخابات حتی از کشورهای مدعی دموکراسی جلوتر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها