حضور حداکثری، اقتدار ملی/

پدر شهید خلیلی: شرکت در انتخابات ادامه دادن راه شهداست+ فیلم

«خلیلی» با بیان این‌که شرکت در انتخابات، ادامه دادن راه شهداست، گفت: باید با حضور پای صندوق‌های انتخابات، اصلح را انتخاب کنیم؛ چراکه در این صورت گویا که کنار امام حسین (ع) داریم شمشیر می‌زنیم و ایشان را یاری می‌کنیم.
کد خبر: ۶۵۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 01March 2024

«رمضانعلی خلیلی» پدر شهید مدافع حرم «رسول خلیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شرکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: گروه‌بندی‌ها در انتخابات مطرح نیست؛ بلکه مسئله مهم این است که همه در انتخابات شرکت کنند و با حضور در پای صندوق‌ها، به آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

پدر شهید خلیلی: شرکت در انتخابات ادامه دادن راه شهداست+ فیلم

پدر شهید خلیلی با بیان این‌که شرکت در انتخابات، ادامه دادن راه شهداست، تصریح کرد: انتخابات همانند صحنه کربلاست و مرحوم آیت‌الله مشکینی نیز در این‌باره فرموده‌اند: کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، انگار به صحنه عاشورا وارد شدند، کسانی که اصلح را انتخاب می‌کنند، انگار که امام حسین (ع) را یاری می‌کنند و کسانی هم که بی‌تفاوت در انتخابات شرکت نمی‌کنند، مانند کسانی هستند که در صحنه کربلا بی‌تفاوت بودند.

خلیلی با تأکید بر این‌که برخی افراد در انتخابات، اصلح را انتخاب نمی‌کنند و بعداً افسوس می‌خورند، بیان داشت: باید با حضور پای صندوق‌های انتخابات، اصلح را انتخاب کنیم؛ چراکه اگر اصلح را انتخاب کنیم، انگار که کنار امام حسین (ع) داریم شمشیر می‌زنیم و ایشان را یاری می‌کنیم.

پدر شهید خلیلی با تأکید بر این‌که ان‌شاءالله که مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت کرده و نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کنند، گفت: آن‌هایی که امثال من را فبول ندارند و یا به افراد خاصی اعتقاد ندارند، حداقل ایران را که دوست دارند؛ بنابراین با رأی دادن، از ایران دفاع کنند و وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار