در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در خط مقدم انقلاب اسلامی هستند

سردار «جعفری» گفت: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله یادگاران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه انقلاب بوده و در عرصه‌های مختلف جلودار هستند.
کد خبر: ۶۵۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 29February 2024

خانواده های شاهد، جانبازان و ایثارگران در خط مقدم انقلابندسردار سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس زاهدان اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در چهل و پنج سال از عمر انقلاب اسلامی بسیار خوش درخشیده‌اند و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب پیشگام بودند و یقینا در انتخابات ۱۱ اسفند ویژه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری نیز حضوری پرشور و حماسی خواهند داشت.

وی گفت: این قشر از جامعه در دشوارترین صحنه های نظام حضوری مقتدرانه داشته اند و در عرصه انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز همگام و همدوش با سایر اقشار ملت سرافراز ایران اسلامی آماده خلق حماسه چشمگیری هستند. شرکت در انتخابات در حقیقت مشارکت در سازندگی میهن بوده و همگان باید به انتخاب اصلح کمک کنند و باید مجلسی انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی روی کار بیاید.

این مسئول بیان داشت: نظام اسلامی ایران بر پایه دموکراسی مردمی شکل گرفته و در تداوم راه شهیدان، بایستی این انقلاب حفظ و به نسل های آینده منتقل شود. دشمنان اسلام به انتخابات ما چشم دوخته اند و از هر جهت برای کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم تلاش می کنند، بنابراین حضور حداکثری مردم در صحنه، تیری در چشم دشمنان و قوت قلبی برای نظام خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار